Σειρές online Τελευταίες Ταινίες Κάτοχοι Πνευματικών Δικαιωμάτων
Κεντρικό Μενού
Είδος ταινίας
Κωμωδία
Δράμα
Αισθηματικές
Οικογενειακές
Κινούμενα Σχέδια
Χριστουγεννιάτικες
Δράση
Εγκλήματος
Περιπέτεια
Πολεμικές
Ιστορικές
Τρόμου
Μυστηρίου
Θρίλερ
Φαντασίας
Ντοκιμαντέρ
Βιογραφίες
Μιούζικαλ
Αθλητικά
Θέατρο
Μουσική
TV Show
Σειρές
Trailer
Films in English
Ελληνικές Ταινίες
Ενηλίκων
Western
Short
Παιδικές Ταινίες
Anime
Top Rated / Last Movies
Υποτιτλοι jho
Δημοφιλείς Ταινίες
Τοπ Σχολιαστές
             
t4sos
Μέρες στο site: 3335
Group: Vip
Σχολια: 3064
             
nomikos
Μέρες στο site: 3466
Group: Vip
Σχολια: 2914
             
magianna
Μέρες στο site: 3851
Group: Administrator
Σχολια: 2256
             
steriosd
Μέρες στο site: 3126
Group: Vip
Σχολια: 2195
             
gr_21
Μέρες στο site: 573
Group: χρήστες
Σχολια: 2010
             
hlias4
Μέρες στο site: 3768
Group: Vip
Σχολια: 1912
             
Sirena
Μέρες στο site: 3092
Group: Vip
Σχολια: 1556
Αρχική » Δράση ταινίες online με ελληνικούς υπότιτλους
Αγαπητοί επισκέπτες,
Λόγω νέου επικείμενου μπλοκαρίσματος, μεταφερόμαστε στο tenies-online.best


Black Hawk Down (2001)

online Greek subtitles


Προστέθηκε: 11:21
Καλωσορίσατε στην ιστοσελίδα μας tenies-online.best, όπου μπορείτε να απολαύσετε ταινιες online με ελληνικους υποτιτλους σε απευθείας προβολή με Greek subtitles. Σε αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να παρακολουθήσετε την

ταινία Black Hawk Down (2001) online Greek subtitles

χωρίς καμιά υποχρέωση εγγραφής. Εδώ θα βρείτε ολόκληρητη ταινία Black Hawk Down (2001) με υπότιτλουςσε καλή ποιότητα. Κάθε επισκέπτης θα είναι σε θέση να παρακολουθήσει σε απευθείας σύνδεση όλες τις ταινίες με υπότιτλους δωρεάν με καλή εικόνα και ήχο. Σε περίπτωση που η ταινία σας κολλάει πατήστε pause (παύση) για 5 με 10 λεπτά το πολύ, ώστε να φορτώσει. Αν συναντήσετε δυσκολία στην προβολή της ταινίας Black Hawk Down (2001) με ελληνικούς υπότιτλους, τότε μπορείτε να παρακολουθήσετε το βοηθητικό μας βίντεο που σας εξηγεί βήμα βήμα την διαδικασία προβολής. Υπάρχει αναζήτηση στην ιστοσελίδα μας, όπου μπορείτε να βρείτε την ταινία που επιθυμείτε πληκτρολογώντας το όνομα στην αναζήτηση, για παράδειγμα Black Hawk Down (2001) greek sub. Σε περίπτωση μη ευρέσεως της ταινιες που αναζητήσατε υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας στον ιστό μας όπου μπορείτε να παραγγείλετε ταινία και η φόρμα παραγγελίας βρίσκεται στο κεντρικό μενού.Ξεκινήστε λοιπόν να βλέπετε την ταινία Black Hawk Down (2001) tenies online τώρα! Απολαύστε βλέποντας τις ταινίες που αγαπάτε στην στην καλύτερη ιστοσελίδα και φυσικά μην ξεχάσετε να προσθέσετε τη διεύθυνση μας στα αγαπημένα σας! tenies-online.club
Black Hawk Down (2001)
7.7 336677 IMDB
4.5 326 tenies-online
30 Σχόλια
57 381 Προβολές
BrRip
Ταινία Black Hawk Down (2001) online με ελληνικους υποτιτλους Στις 3 Οκτωβρίου 1993, επίλεκτες δυνάμεις των ΗΠΑ πραγματοποιούν επιδρομή στο Μογκαντίσου της Σομαλίας, προκειμένου να συλλάβουν τον οπλαρχηγό Αϊντίντ. Η πολιτοφυλακή ανοίγει πυρ και η επιχείρηση που θα διαρκούσε μία ώρα καταλήγει σε μακελειό και στη μεγαλύτερη ήττα αμερικανικών στρατευμάτων μετά το Βιετνάμ.
Η ταινία βασίζεται σε αληθινά γεγονότα.




Υπότιτλοι: Ελληνικοί
Special feature: Greek subtitles
Γλώσσα: English, Somali, Arabic

Παραγωγή: 2001
Χωρα: USA, UK
Πρώτη προβολή: 17 January 2002
Είδος Ταινίας: Δράση / Ιστορικές / Πολεμικές
Σκηνοθέτης: Ridley Scott
Ηθοποιοί: Josh Hartnett, Ewan McGregor, Tom Sizemore, Eric Bana
  • Player 1
  • Player 2
  • Trailer
Subscribe
Πατώντας το κουμπί Subscribe θα λάβετε ειδοποίηση όταν ανανεωθεί η Ταινία/Σειρά που έχετε εγγραφεί. Black Hawk Down (2001)
Οι εγγεγραμένοι χρήστες θα λάβουν ειδοποίηση με προσωπικό μήνυμα (PM).
Subscribe
Already subscribed: 1
ταινιa Black Hawk Down (2001) online με ελληνικους υποτιτλους greek subs
Link:

BB-cod:

HTML-cod:

Παρόμοιες ταινίες

  1. 2024-03-06, 04:09 Αναφορά
    25 gr_21

    Μια πολύ σκληρή πολεμική περιπέτεια βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα που βλέπει τον πόλεμο της Σομαλίας υπό συγκρατημένη αμερικάνικη οπτική. H ταινία σκηνοθετικά ήταν άρτια, αρκετά ωμή και βίαιη, ώστε να δείχνει την πραγματικότητα ενός πολέμου και οι ηθοποιοί ήταν αρκετά πειστικοί στο σύνολό τους. Δυνατές οι σκηνές μάχης, έντονοι ρυθμοί καθ' όλη τη διάρκειά της. Τα πλάνα άπαιχτα, η λήψη της κάμερας άψογη, ήχος, εικόνα απίστευτα, μοντάζ και εφέ ονειρικά, πολύ αίμα, πολύς πόνος, σε ανατριχιάζει ενδότερα. Το τελικό μήνυμα της ταινίας - όπως το εξέλαβα εγώ - είναι ότι ο πόλεμος, ανεξαρτήτως ιδεολογικού υπόβαθρου, τελικά καταλήγει να είναι ένας απλός αγώνας επιβίωσης. 10/10!!!

  2. 2023-08-01, 14:23 Αναφορά
    24 anastashs

    μου αρεσουν οι πολεμικες ταινειες πολυ βλεπω πολλες κ η αποψη μου ειναι οτι αυτη η ταινια κ η διασωση του ραϊαν ειναι οτι καλυτερο εχει βγει απο το 2000 κ μετα.

    δεν ασχολουμαι αν ειναι μεταφορα απο βιβλιο η αληθινη ιστορια,ξερω οτι το χολιγουντ ειναι ειδικο στις υπερβολες γιατι το ενδιαφερουν τα εισητηρια.

     ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΕΙ 3-4 φορες κ θα την ξαναδω.αξιζει

  3. 2019-09-05, 17:28 Αναφορά
    23 chaniakriti

    ΠΟΛΥ  ΚΑΛΗ  ΤΑΙΝΙΑ

    ΑΛΗΘΙΝΗ  ΙΣΤΟΡΙΑ

  4. 2018-10-28, 03:34 Αναφορά
    22 ApostolisKK
    Ωραια ταινια, δεν κουραζει, αντιθετως περναει ευχαριστα η ωρα με πολυ δραση. Την προτεινω αν θελετε μια ενδιαφερουσα ταινια να δειτε. 8/10
  5. 2018-10-10, 09:30 Αναφορά
    21 t4sos 5
    Προς Νομικο και Κουμπαρα.
    Διαβασα με ενδιαφερον τα σχολια σας και θελω να απαντησω στον καθενα σας . Ο λογος ειναι οτι εχω δει την ταινια πανω απο 40 φορες( και δεν ειναι τυχαιο νουμερο- τοσες την εχω δει)
    Καταρχας τα 40 λεπτα αυτα αν δεν υπηρχαν οπως υποστηριζει ο φιλος Κουμπαρας τοτε θα ηταν απλα μια ταινια δρασης τυπου Ρόκι και Τερμινάτορ με μηδενικο σεναριο και απλα σκωτομους. Τα σχολια που θα ακολουθουσαν θα ηταν " βαρετη ταινια " "μηδενικη πλοκη", αντιθετα τωρα τα περισσοτερα σχολια ειναι ακρως θετικα.
    Θεωρω φιλε Κουμπαρα οτι εισαι ειτε προκατειλημενος αρνητικα με την Αμερικη( πραγμα συνηθισμενο στην Ελλαδα. Δες πως κανει ο μεσος Ελληνας οταν ακουει για την "κακη" Γερμανια που του εφερε τα μνημονια) ειτε δεν ενδιαφερθηκες πραγματικα για την ταινια λογω βαρεμαρας(;) ή και ελλειψης χρονου ,ειναι απο τις λιγες φορες που διαφωνω ολοκληρωτικα με σενα.
    Για το σχολιο σου περι παιδιων, νομιζω οτι ειναι λογικο να μην δειξουν Στρατιωτη να πυροβολει παιδι- και γενικα εχεις δει θανατο παιδιου απο στρατιωτη σε ταινια; ξερεις τι αντιδρασεις θα ειχε αυτο; Θεωρω και εδω οτι εισαι προκατειλημενος απο αλλες ταινιες που οντως φουσκωνουν τα μυαλα των Αμερικανων.
    Προσωπικα θα σου συνιστουσα να ξαναδεις την ταινια οταν θα εχεις ξεκαθαρισει στο μυαλο σου την πραγματικη κατασταση που υπηρχε το 2001.

    Φιλε Νομικε.
    Αυτο το οτι ο Μεσος Αμερικανος ειναι προβατο (ουσιαστικα εγω λεω προβατο - εσυ λες πολτος- αλλα καταλαβαινομαστε) μπορει καποιος ξενος να το ισχυριστει και για τους Ελληνες. Τι θα εκανες θα ελεγες οντως ο μεσος Ελληνας ειναι χαζος ή θα ελεγες ειμαστε εξυπνος λαος; Θα μπορουσες να παραδεχτεις οτι ειναι αληθεια; Ρητορικο το ερωτημα , δεν θελει απαντηση.
    Χθες ημουν στο ΟΑΣΘ και συναντησα τυχαια εναν Αμερικανο που ο πατερας του εχει ριζες Ελληνικες ζει στην Κρητη και η μανα του ειναι Αμερικανα και ζεις στο Texas. Μου επιβεβαιωσε οτι οντως ο μεσος Αμερικανος ειναι χαζος , αλλα ο λογος δεν ειναι αυτος που σκεφτεσαι. Μου εξηγησε οτι οι νεοι ανθρωποι κυριως πλεον δεν ασχολιουνται με την πολιτικη , και η αποχη ειναι μεγαλυτερη απο αυτα που δειχνουν οι αριθμοι. Αυτο εχει ως αποτελεσμα αντι να ψηφιζουν τα παιδια του Πανεπιστημιου να ψηφιζουν ο φορτηγατζης ο Μπαμπης που ακουει για κοψιμο χρεων και τρεχει να ψηφισει και η γιαγια Μαρικα που ψηφιζει το ιδιο κομμα 50 χρονια. Του χαμογελασα και του ειπα, και στην Ελλαδα ετσι ειναι.
    Δεν θα κανουμε φυσικα πολιτικη συζητηση αλλα θελω να πιστευω οτι καταλαβαινεις τι θελω να πω.

    Κλεινοντας θελω να πω οτι η ταινια ειναι η αφροκρεμα πολεμικων ταινιων, και προσωπικα δεν εχω δει καλυτερη ταινια δρασης στην ζωη μου παιδια. Νομιζω στο αρχικο μου σχολιο δεν ημουν ξεκαθαρος ποσο καλη ειναι.
    Φιλε Κουμπαρα αν το σουβλακι ερθει 30 λεπτα αργοτερα, εγω θα πω τον Delivera οτι δεν πειραζει και θα του δωσω και μεγαλυτερο φιλοδωρημα. Και το σουβλακι θα το φαω κανονικα και με πιο πολυ ορεξη αφου θα πειναω πιο πολυ.

    Καλημέρα και ευχαριστώ.
    1. 2018-10-22, 22:06 Αναφορά
      20 koumparas
      Τι θα γίνει ρε συ με μας,τελευταία πιο πολύ διαφωνούμε παρά συμφωνούμε? biggrin 

      Για μένα όλα ξεκινάνε απο το ότι δεν είμαστε έτοιμοι να αποδεχτούμε τις προτιμήσεις του άλλου..που είναι απλά οι προτιμήσεις του κ δεν επηρεάζουν την ζωή κανενός άλλου πλην του εαυτού του! Κ προσπαθούμε με το ζόρι να του τις αλλάξουμε,αποδεικνύοντας του ότι έχει λάθος..λάθος σε τι όμως? Στο αν νοστιμότερο είναι το σουβλάκι ή η πίτσα? Λάθος στο αν του αρέσουν οι μελαχρινές ή οι κοκκινομάλλες? Ή λάθος στο αν μια ταινία αρέσει στον έναν κ στον άλλον όχι? Υπάρχει λάθος σε αυτό? Δεν υπάρχει!

      Αν εμένα μου αρέσουν οι παχουλές με σιδεράκια στα δόντια κ με κάμποσα σπυριά στο πρόσωπο είναι επιλογή μου κ δεν βρίσκω το νόημα να έρθει ένας άλλος,κ να μου πει "ρε συ μην είσαι κουτός,δες εμένα που τα έχω με την δίμετρη ξανθιά καλλονή κ παραδειγματίσου"..Αν εγώ "φτιάχνομαι" με τις παχουλές που έχουν σιδεράκια κ σπυράκια θα πρέπει να πάψω να "φτιάχνομαι" μαζί τους επειδή κάποιου άλλου δεν του αρέσουν? Κ ομοίως πρέπει κ εγώ να τον κάνω να χωρίσει απο την ψηλή δίμετρη ξανθιά  για να τα φτιάξει με μία σαν την δική μου για να ικανοποιηθώ κ για να τον εκτιμήσω περισσότερο? Κ εννοείται πως όπως κάποιος για μένα μπορεί να θεωρεί πως έχω κάνει εγώ την λάθος επιλογή,αντίστοιχα μπορεί να θεωρώ κ εγώ το ίδιο για εκείνον..αλλά για ποιο λόγο να προσπαθήσω να τον αλλάξω? Τι να αλλάξω ακριβώς,το γούστο του?

      Επίσης δεν βρίσκω το λόγο που πρέπει να πούμε στον άλλον"ξέρεις..μάλλον πιωμένος πρέπει να ήσουν,ή μεθυσμένος ή συναισθηματικά φορτισμένος ή δεν είχες εναλλακτικές επιλογές κ κατέληξες να είσαι με την παχουλούλα..κοίταξε το λίγο,κάνε την αυτοκριτική σου,απομονώσου κ με πιο καθαρό μυαλό πια θα δεις ότι η παχουλή δεν κάνει για σένα κ θα έρθεις να συμφωνήσεις με μένα που σου λέω ότι είναι άσχημη κ εσύ είσαι για ξανθό δίμετρο μωρό κ άνω, άκου με που σου λέω, εγώ 4 χρόνια που έχω την ξανθιά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου,4 χρόνια κάθε μέρα βρίσκω κάτι όμορφο πάνω της,δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ,κάτι θα ξέρω εγώ που σου το λέω"

      Ο καθένας μας με κάτι την "βρίσκει" σε αυτή τη ζωή..ας τον αφήσουμε να συνεχίζει να την "βρίσκει"..απο την στιγμή μάλιστα που δεν προσπαθεί να μας επιβληθεί να τον ακολουθήσουμε στις επιλογές του κ οι επιλογές του αυτές δεν εμποδίζουν την εύρυθμη λειτουργία της δικής μας ζωής! Κ εγώ δεν συμφωνώ με το ότι βρίσκεις τόσο θεσπέσια την ταινία.. Σου αρέσει μια ταινία που εμένα δεν με ξετρέλανε ε και? Ούτε με έβρισες,ούτε πρόσβαλες,ούτε με έκλεψες..έχεις μια διαφορετική άποψη πάνω σε ένα θέμα όχι σημαντικό,που δεν επεμβαίνει αλλάζοντας μου τη ζωή πουθενά! Γιατί να πρέπει να σε πιάσω κ να σου πω "ξέρεις κάτι..δεν τα λες καλά..μάλλον κάτι δεν αξιολόγησες σωστά,εγώ που απο τότε που μου εξέθεσες την γνώμη σου,είδα την ταινία άλλες 34567 φορές κατέληξα στο συμπέρασμα πως βαριόσουν πολυ κ τις 40 φορές που είδες την ταινία κ για αυτό το λόγο ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο που  εσύ όμως ξεκάθαρα ευθύνεσαι αξιολόγησες λανθασμένα πως η ταινία είναι φοβερή"

      Ο καθένας μας είναι διαφορετικός..έχει διαφορετικά βιώματα..διαφορετικές προτιμήσεις κ διαφορετικές κρίσεις..αν πάμε να τους κάνουμε όλους ίδιους..θα έχουμε 7.6 δις κουμπαράδες ή 7.6 δις Τάσους,όσος είναι κ ο πληθυσμός της γης..έτσι όμως όλοι θα είμαστε το ίδιο κ δεν θα υπάρχουν διαφορετικές απόψεις ..πράγμα που δεν το βρίσκω ούτε ωραίο ούτε σωστό,ούτε φυσιολογικό!

      Ναι βέβαια να το συζητήσουμε αν κάπου διαφωνούμε έτσι παρείστικα κ με καλή εκατέρωθεν διάθεση αλλά αν μπαίνουμε στην διαδικασία να κάνουμε τον άλλον να έρθει με τα νερά μας,υποχρεώνοντας τον να συμφωνήσει ότι έχει άδικο κ στην προσπάθεια μας αυτή πάμε να του χρεώσουμε κακή αντίληψη των πραγμάτων,ασυναρτησίες στον τρόπο που εκθέτει τη γνώμη του(αναφέρομαι κ σε σχόλια που αφορούσαν την ταινία v for vendetta),κακή αξιολόγηση των γεγονότων..μέχρι ακόμα ότι βαριόταν κ δεν είδε την ταινία με όρεξη,λες κ βρίσκεται στο σπίτι του big brither,παρακολουθείται απο 100 κάμερες κ ως εκ τούτου δεν μπορούσε να κρυφτεί η βαρεμάρα του απο κανέναν..κάπου χάνεται η μπάλα!

      Είναι απλά μια διαφορετική άποψη..που ακόμα κ ατεκμηρίωτη να είναι κλαιν μαιν,scroll down κ πάμε στην επόμενη...Κ εγώ ξέρεις με πόσα σχόλια φρικάρω κ διαφωνώ? Τι να κάνω,να μπω στη διαδικασία αντιπαράθεσης γιατί κάποιος γέλασε με μία κωμωδία που εμένα μου φάνηκε χάλια? Αφού αύριο θα έρθει η ώρα να γελάσω εγώ με μία κωμωδία κ εκείνος να την  θεωρήσει χάλια! Θα μπούμε σε ένα τρυπάκι αλλεπάλληλων διαλόγων,ακροβατώντας σε ένα τεντωμένο σχοινί προσπαθώντας να αποφευχθεί η παρεξήγηση κ στο τέλος θα χάσουμε το δάσος απο τον ορίζοντα μας,που δεν είναι άλλο απο την θέαση ταινιών,βλέποντας μόνο το δένδρο που είναι η προσπάθεια μας να πείσουμε τον συνομιλητή μας ότι έχει άδικο!

      Υ.Γ Make peace not war (σε όλους μας πάει αυτό!) biggrin
      1. 2018-10-22, 22:58 Αναφορά
        19 txc2004
        Ε, να μην μιλήσω κι εγώ? biggrin

        koumparas, να σου πω, ε θέλω να το πω πολύ καιρό αυτό, πεινασμένος έρχεσαι και κάνεις μεταφορές συνέχεια με φαγητά, όχι τίποτα άλλο μας ανοίγεις την όρεξη. Σε συμβουλεύω να τρως πρώτα και μετά να σχολιάζεις... lol

        Πάντως σήμερα το άλλαξες και πήγες στις θηλυκές υπάρξεις, μελαχρινές κοκκινομάλλες και για μια στιγμή τρόμαξα, καμία αναφορά για ξανθιές που έχω και αδυναμία... αλλά εντάξει ουφ, ήταν λίγο παρακάτω! lol

        Τώρα περί των ταινιών, προς όλους απευθύνομαι, σαφώς ο καθένας έχει δικαίωμα να του αρέσει ότι θέλει και δεν έχει δικαίωμα να λογοκρίνει τους άλλους γιατί έχουν διαφορετική άποψη, αλλά αυτό προϋποθέτει να ξέρει τι βλέπει για να το κρίνει σωστά, όπως επίσης να σχολιάζει πραγματικά και όχι μόνο για να τρολλάρει. Εφόσον λοιπόν ξέρει τι βλέπει και σχολιάζει έχοντας την απαραίτητη εμπειρία πάνω στο θέμα που πραγματεύεται η ταινία, ναι τότε είναι αποδεκτή η άποψή του, όποια και αν είναι αυτή! smile
        1. 2018-10-23, 00:54 Αναφορά
          18 koumparas
          Κ γιατί να μην μιλήσεις εσύ? Στο πηγάδι κατούρησες? biggrin  Ή εμείς τα λέμε πιο καλά απο σένα μήπως? Ο καθένας έχει την γνώμη του! Η δική μου απλά εκφράζεται συνήθως μέσα απο παρομοιώσεις, γιατί θεωρώ πως αποφορτίζουν το κλίμα κ γιατί πιστεύω πως μέσα απο απλά καθημερινά πράγματα που όλοι μας κάνουμε..φαι,σχέσεις κλπ μπορεί να γίνει αντιληπτό το τι εννοώ καλύτερα..τώρα αν είναι πετυχημένες ή αποτυχημένες οι παρομοιώσεις είναι άλλου παπά Ευαγγέλιο..δεν διεκδικώ το αλάθητο του Πάπα! cool 

          Απο κει κ πέρα για μένα ολωνών οι γνώμες πρέπει να γίνονται αποδεκτές,εφόσον είναι κόσμιες! Μιλάμε για κινηματογράφο,για τέχνη δηλαδή..κ τέχνη είναι αυτό που σου ξυπνά μέσα σου συναισθήματα δυνατά,σε κάνει να γελάς ή να συγκινείσαι,σε κάνει να βλέπεις με άλλη ματιά τον κόσμο..κ υπάρχουν φορές που αυτό που παρακολουθείς δεν σε αγγίζει καν,σου είναι αδιάφορο..κ είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην συμπίπτουν οι απόψεις κ απόλυτα φυσιολογικό να θες να εκφράσεις τη γνώμη σου..αλλά να πας να μεταπείσεις έναν άνθρωπο για το πως ένιωσε γίνεται? Ξέρεις καλύτερα εσύ (=ο οποιοσδήποτε εσύ) απο αυτό που ξέρει κ τον έκανε να νιώσει η ψυχή του κ η καρδιά του? 

          Όταν πρόκειται για ταινία,ο καθένας μπορεί να εκφέρει άποψη,δεν χρειάζεται να έχει στο βιογραφικό του 2 μεταπτυχιακά,ένα διδακτορικό κ 20 χρόνια προυπηρεσία..απο τον τελευταίο άνθρωπο στην γη,που μπορεί να είμαι εγώ,μέχρι τον πιο σημαντικό που μπορεί να είσαι εσύ..γιατί μιλάμε για συναίσθημα,για τέχνη,δεν μπορείς να διαφωνήσεις με το πως ένιωσε ένας άνθρωπος βλέποντας μια ταινία..Αντιθέτως, αν για παράδειγμα βρισκόμουν σε ένα χημείο,κ ενώ είχε μέσα 50 χημικούς να δουλεύουν πεταγόμουν εγώ που δεν έχω τις γνώσεις, να πω την γνώμη μου για κάτι άκρως επιστημονικό,θα καταλάβαινα απόλυτα κ θα συμφωνούσα με τη γνώμη σου, πως αν δεν ξέρεις,δεν έχεις διαβάσει δεν μπορείς να εκφέρεις άποψη!

          Αυτός είναι κ ο λόγος που σε έναν γιατρό ποτέ δεν μπορούμε να του φέρουμε αντίρρηση,σε τι να διαφωνήσεις μαζί του, στο γιατί παίρνεις το ένα φάρμακο κ δεν παίρνεις το άλλο ή στην διάγνωση που σου έκανε? Δεν έχεις την γνώση για κάτι τέτοιο,οπότε δεν μιλάς πολύ,κ απλά  δέχεσαι ό,τι σου πει! Αυτό συμβαίνει όταν έχεις έναν επιστήμονα μπροστά σου κ δεν έχεις την γνώση να αντικρούσεις..Άλλο η επιστήμη όμως κ άλλο η τέχνη!

          Διότι μετά μπαίνεις σε έναν ανταγωνισμό του ποιος ξέρει περισσότερα κ γιατί τα ξέρει κ πως τα ξέρει κ καταντάς να γίνεσαι σαν τα παιδάκια που τσακώνονται στα 8 τους χρόνια για τίνος ο πατέρας κάνει την καλύτερη δουλειά!

          Υ.Γ Αν γνωρίζεις,θέλω να μου πεις γιατί πια δεν λαμβάνω εμαίλ όταν κάποιος μου απαντά σε σχόλιο μου..? Εντάξει τώρα εδώ με τον Τάσο,που δεν μου απάντησε άμεσα στο σχόλιο μου  είναι λογικό να μην μου ήρθε ειδοποίηση..παρατηρώ όμως, όταν απο τύχη το διαπιστώνω, πως μου απαντάνε κάτω απο σχόλια μου κ δεν ειδοποιούμαι όπως παλιά. Άλλαξε κάτι?
          1. 2018-10-23, 02:22 Αναφορά
            17 txc2004
            Καλά δεν θέλω να συμμετέχω γιατί δεν έχει τέλος μια τέτοια συζήτηση, αλλά θα κάνω την διόρθωση, σε αυτό το κομμάτι, το οποίο είναι μάθημα και όποιος θέλει το παίρνει...

            σε έναν γιατρό ποτέ δεν μπορούμε να του φέρουμε αντίρρηση,σε τι να διαφωνήσεις μαζί του

            Η απάντηση είναι ΌΧΙ, ακόμη και σε ένα γιατρό μπορέις να διαφωνήσεις και σε έναν σεβαστό δικαστή και ένα μεγάλο στέλεχος, δάσκαλο, γονιό, όποιος και να είναι όσο μεγάλη θέση και αν είναι αυτή που έχει.

            Δεν λέω να τους γράφουμε και να κάνουμε του κεφαλιού μας, αλλά ΝΑΙ άνθρωποι είναι και αυτοί και μπορεί να κάνουν λάθος. Πάντα πρέπει να κρίνουμε με βάση την κοινή υγιή λογική αν είναι σωστοί...

            Σαφώς και είναι πιο περίπλοκο το θέμα, αλλά απλώς την γενική ιδέα θέλω να περάσω...

            ---

            Μμμ, ναι γι αυτό έχει τόση ησυχία το τελευταίο καιρό και μου είχε φανεί περίεργο αλλά δεν έκατσα να το κοιτάξω, βλέπω να έχει αλλάξει ο διαχειριστής την προεπιλογή των μηνυμάτων στο να μην λαμβάνουμε ειδοποιήσεις.

            Επομένως αν θέλεις να λαμβάνεις ειδοποιήσεις, είτε εκεί που γράφεις ένα νέο σχόλιο, είτε εκεί που απαντάς σε κάποιον άλλο, κοίτα γύρω λέει κάπου Without subscription, άλλαζε το σε κάθε νέο σχόλιο σου ανάλογα το τι θέλεις: σε all entry comments αν θέλεις για όλα τα μηνύματα κάτω από το δικό σου, ή replies to my commens, για μόνο όταν κάποιος απαντάει απευθείας σε δικό σου σχόλιο.

            Καλά έξυπνο παιδί σε κόβω, το περιέγραψα αναλυτικά για όλους τους χρήστες... biggrin

            Τώρα δεν ξέρω τι γίνετε με παλιά/υπάρχον σχόλια, αν και μπορέις να τα κάνεις επεξεργασία, δεν βλέπω να έχει επιλογή για subscription...
            1. 2018-10-24, 01:54 Αναφορά
              16 koumparas
              Καλημέρα biggrin 

              Όπως έγραψες  αν μπούμε στην διαδικασία απαντήσεων,αυτή η συζήτηση δεν θα τελειώσει ποτέ..απλά κ χωρίς να μακρηγορώ ως συνήθως...να επισημάνω ότι δεν εννοούσα πως αν κάποιος είναι μορφωμένος κ φτασμένος, εγώ που ίσως δεν έχω καν απολυτήριο δημοτικού δεν είμαι σε θέση ή δεν μου επιτρέπεται, να του φέρω αντίλογο,σε κάτι παράλογο ή σε κάτι που δεν έχει να κάνει με το γνωστικό του αντικείμενο..Βεβαίως μπορώ να εκφέρω γνώμη κ να διαφωνήσω μαζί του, σε οτιδήποτε όμως που δεν αφορά τη δουλειά του! Παντού βέβαια υπάρχουν κ οι κακοί επαγγελματίες, αλλά μέχρις αποδείξεως του αντιθέτου κ για να μην κυνηγάω φαντάσματα,στο τι θα μου υποδείξει ένας γιατρός να κάνω, δεν μπορώ να φέρω αντίρρηση.Μπορώ όμως να του κάνω χαβαλέ"γιατρέ μυρωδιάς είσαι απο ταινίες,όλο βλακείες πας κ βλέπεις" biggrin 

              Ευχαριστώ για την βοήθεια ! Καλά έκανες κ το έγραψες τόσο αναλυτικά, ίσως να μην τα κατάφερνα αλλιώς, κατευθείαν με την ρύθμιση κ σίγουρα βοήθησες κ πολλούς άλλους!
  6. 2018-09-30, 18:23 Αναφορά
    15 nomikos
    Διαβασα με ενδιαφερον το προηγουμενο σχολιο...δεν ασχολουμαι με σχολια αλλων συνθεατων ,και δεν επεμβαινω σαυτα ειδικα οταν ειναι εμπεριστατωμενα....Στο κατω κατω της γραφης  ολοι εχουμε το γουστο μας, που καθοριζεται απο χίλιους παραγοντες,βιωματα , προκαταληψεις,παιδεια, ειδικη κινηματογραφικη ενασχοληση, πραγματα γνωστα σε ολους μας.....Το παρον λοιπον σχολιο εχει σκοπο να προσφερει ενα εργαλειο κατανοησης (προσωπικο κριτηριο) της λειτουργιας  του Χολιγουντ και εν γενει του μηχανισμου επηρρεασμου και προπαγανδας του Κοσμου στις ΗΠΑ....Με μεγαλη συντομια λοιπον να πουμε οτι ο μεσος αμερικανος ειναι αδαης ανιστορητος και αγεωγραφητος σε βαθμο απιστευτο (σε αντιθεση με τις ελιτ του)....Ειναι ενας ευπλαστος πολτος, (ορος που οι ιδιοι χρησιμοποιουν)που εξαιτιας της μη ομογενοποιημενης παιδειας, της ιδιαιτερης εθνικης καταγωγης,διαφορετικου πολιτισμου,αξιων , γλωσσας , θρησκειας και ηθων, ειδικων χαρακτηριστικων της πολιτειας που διαμενουν, βαθμου αφομιωσης(πχ μεσοδυτικες) θα πρεπει να  "διαπλαθωνται" προς  τους σκοπους και τους στοχους  της Ελιτ που τους κυβερνα......Αυτον τον ρολο λοιπον αναλαμβανει να εκπληρωσει το  Χολιγουντ που ειναι ενα απολυτως συστημικο εργαλειο χειραγωγησης, διαμορφωσης και επιβολης  δια μεσου των ταινιων της Κοινης Γνωμης.....Για αυτο καποτε οι κακοι ηταν οι  Ινδιανοι, μετα οι Γερμανοι(οχι οτι δεν ηταν) οι Κινεζοι οι κορεατες , οι βιετναμεζοι, οι Ιρακινοι , οι σερβοι, οι ιρανοι και οποιος εχει στοχοποιηθει απο τις ελιτ....Αντιστοιχως, το Χολιγουντ, περνα και ποικιλα αλλα μηνυματα :πολιτικα, ταξικα, κοινωνικα η και θρησκευτικα οπως : ο κακος μακαρθισμος, ο καλος Κενεντυ, ο κακος προεδρος Νιξον , ολοι ισοι ολοι διαφορετικοι, ισοτητα στο χρωμα ,  οι θρησκειες ειναι τεχνητες  διαφορες, αποδεχτειτε  τους LGBT, φτωχοι πλουσιοι μια πατριδα,  κλπ.
    Καποια  ομως  καποτε  ηταν βασικες πολιτικες των ελιτ ,οπως πχ οπως ο μακαρθισμος ,ρατσιστικη προκαταλειψη, η το μισος κατα των Εβραιων, των καθολικων(ψαξτε αμερικανικα σαιτ κατα του βατικανου, οι δικοι μας ειναι παναγιτσες!!!!!!!! smile )  που πρεπει να αναμοφωθουν και για ιδιοτελεις λογους(πχ απεκτησαν παραλογη δυναμη εναντι των ελιτ) η και γιατι  ο νομιμος πολιτικος ακτιβισμος εφερε αποτελεσματα, η  ακομη και η ηθικη ανωτεροτητα  κατενικησε τα οικονομικοκοινωνικο στερεοτυπα (οπως πχ τα δικαιωματα των ΑΜΕΑ των αδυνατων και κατατρεγμενων του συστηματος.....
    Για να γυρισουμε λοιπον στην αφορμη αυτου του κουραστικου κατεβατου, το σχολιο του φιλου συνθεατη , και την ταινια θα πρεπει να καταλαβουμε τι σκεφτονται οι αμερικανικες ελιτ κατα την επεμβαση στην Σομαλια.....
    Συντομα λοιπον να πουμε οτι τοτε η Υπερδυναμη εχει βγει νικητρια απο τον ψυχρο πολεμο, εχει κατατροπωσει τον φοβερο ιδεολογικο αντιπαλο της που λεγεται κουμουνισμος( ενας ακομη -ισμος νικημενος  απο την ολιγαρχικη δημοκρατια) εχει τυψεις για την γενοκτονια στην Ρουαντα, δεν απειλειται απο κανενα , και αναρωτιεται  πως θα αντιμετωπιζει failed states κρατη δηλαδη οπου οι κρατικες δομες ηττηθηκαν απο πολλα κεντρα.....Το διλλημα της λοιπον ειναι να εμπλακει σε εναν πολεμο σε ρολο ΟΗΕ, στην σομαλια η οχι? Αυτο το διλλημα αντικατοπτριζει η ταινια για αυτο και η αναφερομενη ηθικολογια επι 40 λεπτα στην κατα τα αλλα πολυ καλογυρισμενη περιπετεια
  7. 2018-09-30, 13:20 Αναφορά
    14 koumparas
    Αν πας σε σουβλατζίδικο να φας κ σου φέρουν τα σουβλάκια σε 40-45 λεπτά απο την ώρα της παραγγελίας ακόμα κ αν είναι νόστιμα η συνολική σου εμπειρία θα είναι καλή? Ομοίως, αν ξεκινήσεις να δεις πολεμική ταινία κ ο πρώτος πυροβολισμός πέσει στο 41', η πρώτη βόμβα στο 43' κ η δράση ξεκινήσει ουσιαστικά πέντε λεπτά πριν την συμπλήρωση μίας ώρας,ακόμα κ αν η συνέχεια είναι καλή..η συνολική σου εμπειρία απο την ταινία θα είναι καλή? Για μένα είναι ρητορικές οι ερωτήσεις για κάποιον άλλον ίσως όχι!

    Η ταινία ξεκινά αδιάφορα,προσπαθώντας για 40 λεπτά περίπου να μας κάνει το αγιογράφημα των Αμερικανών στρατιωτών που εκπαιδεύονται με αρχές για το πεδίο της μάχης,λες κ θα πάνε για καλογερική κ όχι για πόλεμο..Αν δεν είσαι συγγενής πρώτου βαθμού ή σύζυγος με εμπειρία απο στρατιώτη που αφήνει την πατρίδα του για να πολεμήσει τους κακούς σε εχθρικό έδαφος,ούτως ώστε να μπορέσεις να ταυτιστείς με αυτό που βλέπεις ,για όλους τους υπόλοιπους το να παρακολουθούν σε τόσο μεγάλη χρονική έκταση την καθημερινότητα των "ηρώων" εντός της βάσης τους καταντά κουραστικό!

    Υπερτονισμός της ηθικής ανωτερότητας των Αμερικάνων,οι οποίοι όχι μόνο εκπαιδεύονται να μην πυροβολούν προτού δεχτούν πυρά, αλλά για να το εμπεδώσουμε καλύτερα θα το δούμε κ στην πράξη να συμβαίνει!! Κ βέβαια ποτέ δεν πυροβολούν μικρά παιδιά που κρατάνε όπλα κ τους απειλούν,ειδικά όταν εκείνα θρηνούν το νεκρό γονιό τους,γιατί πάνω απο όλα είναι άνθρωποι με ψυχή κ καρδία οι Αμερικάνοι... κ έτσι παρόλο που βρίσκονται στο μέσον μιας σύρραξης, με τα πυρά να είναι ακατάπαυστα προερχόμενα απο παντού,οι χτύποι της καρδιάς να έχουν φτάσει τους χίλιους το δευτερόλεπτο,να έχουν θολώσει απο την ένταση,να έχουν τυφλωθεί απο τα αίματα κ τον ιδρώτα κ να έχουν κουφαθεί απο τις εκρήξεις,είναι απολύτως ρεαλιστικό που βρίσκουν την ψυχραιμία να ξεχωρίζουν τον άμαχο πληθυσμό απο τους κακούς...γιατί διάολε είναι σπουδαίο να είσαι Αμερικάνος σε αυτή τη ζωή! Αφού δεν τους είδαμε να σκουπίζουν κ τα πόδια πριν μπουν σε σπίτια όταν έτρεχαν να προστατευτούν απο τις σφαίρες,πάλι καλά! Θα μου πεις,δεν το περίμενες? Δεν το είχες ξαναδεί? Κ το περίμενα κ το είχα ξαναδεί κ θα το ξαναδώ...αν μου άρεσε η ταινία συνολικά ίσως να το προσπερνούσα,τώρα δεν γίνεται να το αφήσω ασχολίαστο!

    Δεν θα γράψω μη την δείτε...θα γράψω δείτε την αφού πρώτα την προχωρήσετε αρκετά φτάνοντας περίπου στο 40-45..δεν χάνετε τίποτα που στην πορεία θα σας φανεί σημαντικό.
  8. 2016-05-19, 15:05 Αναφορά
    13 txc2004
    Και πάλι αφήνουμε στην άκρη το ότι βασίζεται σε αληθινό συμβάν και την βλέπουμε απλώς σαν μία χολιγουντιανή ταινία η οποία είναι πάρα πολύ καλή!
  9. 2015-04-26, 23:57 Αναφορά
    12 giannis-teniesonline
    70 τόνοι κακό κρέας έναντι 1,4 τόνοι καλό κρέας. Να τ' αφήσω κυρία? .  Ηθικό δίδαγμα: Δεν πάμε να γίνουμε ήρωες, αλλά μιάς και πάμε σκοτώνουμε αυτούς που σκοτώνουν τους συναδέλφους μας......   Έλεος πιά.
  10. 2015-03-29, 14:13 Αναφορά
    11 t4sos 5
    παρα πολυ καλη ταινια, συναρπαστικη  9/10 αξιζει.
  11. 2014-10-03, 17:38 Αναφορά
    10 vaggelisrs
    παιδια δν παιζει η ταινια αν μπορειτε να το τσεκαρετε  smile
  12. 2014-08-30, 05:47 Αναφορά
    9 Zazouka
    Συγκλονιστικη ταινία !!!
  13. 2014-06-27, 22:11 Αναφορά
    8 VangelisGaitazis
    Στην πρώτη έκδοση του βιβλίου ο Bownden εξιστορεί το γεγονός όπως ακριβώς συνέβει.
    Μπορεί κανείς να το βρει στα used στο Amazon.
    Τα πιο ουσιαστικά μυστικά βρίσκονται στο ύφος των Αμερικάνων και περιγράφονται στην ταινία 
    στο 17:00 "No Job No Food No Future" και στο 22:50 "Do Not engage in a firefight unles they shoot at you"
    Είναι πολύ εντυπωσιακό λάθος το ότι τα ελικόπτερα εισέβαλαν στην πόλη από δυτικά καθώς το αεροδρόμιο που είχε καταλάβει ο USarmy βρισκόταν ανατολικά 
    άρα δεν θα μπορούσαν να έχουν την παραλία στα αριστερά τους.
    κατά τα άλλα είναι ένα αρκετά καλό  πολεμικό μυθιστόρημα που έγινε ταινία
  14. 2014-03-04, 01:05 Αναφορά
    7 manolism
    Πολυ δυνατο!!
  15. 2014-01-21, 23:50 Αναφορά
    6 sarriegi
    tainiara thn exw dei toulaxiston 20 fores
  16. 2013-12-16, 00:49 Αναφορά
    5 mike84
    δεν μου ανοιγει η ταινια σος!!!!!
  17. 2013-12-16, 00:39 Αναφορά
    4 mike84
    guys den mou anoigei giati???
  18. 2013-11-30, 03:22 Αναφορά
    3 kyroskyros
    απο τις πολυ καλες smile
  19. 2013-04-13, 22:06 Αναφορά
    2 keramidogatos
    πολυ καλο φοβερη ταινια και καταπληκτικες ερμηνειες.
  20. 2013-02-05, 13:39 Αναφορά
    1 TheOutsider
    Μακραν η καλύτερη ταινία που έχω δει στο είδος της. Και είναι αληθινή ιστορία.
  21. 2013-01-01, 00:46 Αναφορά
    0 xmartzelos
    την εχω δει περιπου 10 φορεσ και θα την δω και παλι
  22. 2012-12-16, 13:18 Αναφορά
    -1 THEO-007
    Πολυ καλη ταινιουλα. Αλλα φορτωνει πολυ τα κεντρικα προσωπα.
  23. 2012-12-14, 22:23 Αναφορά
    -2 zartanov
    Kalh polemikh tainia kai poly konta sta pragmatika gegonota
  24. 2012-12-04, 19:06 Αναφορά
    -3 pacmanakis
    tha sumfoniso apolita me ton princeIon, pragmatiki polemiki tainia realistiki se krataei mexri o telos... agapimeni!
  25. 2012-12-02, 14:19 Αναφορά
    -4 PrinceIon
    δεν είναι απλά μια ακόμη πολεμική ταινία, είναι (νομίζω) δείγμα του πως πρέπει να είναι οι πολεμικές ταινίες
Αγαπητοί επισκέπτες προσθέστε σχόλια σχετικά με την ταινία Black Hawk Down (2001)
Παρακαλώ μην υποβάλετε σχόλια στυλ "Ευχαριστώ σούπερ σειρά."
Προσπαθήστε να περιγράψετε αίσθηση της θέασης και να μεταφέρετε την ουσία του σχολίου σας.

σχόλια στυλ "Ευχαριστώ σούπερ σειρά | Ευχαριστώ | πολύ καλή | thanks .."
επίσης που θα περιέχουν μόνο smile και δεν θα περιέχουν νόημα θα διαγραφούν

Αποφύγετε όσο γίνεται τα κεφαλαια γράμματα
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά (όχι Greeklish)
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή.
Information
Users of Guest are not allowed to comment this publication.
Αναζήτηση
Εγγραφή
Προβολή τώρα
Πρόσφατες προβολές (10)
Πρόσφατες Αναρτήσεις
Εμφάνιση όλων
Πρόσφατα σχόλια
Εμφάνιση όλων
Νέα Επεισόδια

The Equalizer (2021)
24-04-2024, 16:23

Big Mood (2024)
24-04-2024, 06:31

The Marlow Murder Club (2024)
24-04-2024, 06:31

Revenant / Akgwi (2023)
24-04-2024, 06:19

Shôgun (2024)
23-04-2024, 13:20

Δαιμόνιο / Goblin / Guardian: The Lonely and Great God (2016)
, ανανεώθηκαν αρχεία
23-04-2024, 13:17

Wonderful World (2024)
23-04-2024, 00:55

The Bay (2019)
23-04-2024, 00:50

Καλώς ήρθατε!! Αγαπητοί φίλοι/ες σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα www.tenies-online.club. Οι ταινίες μας ανανεώνονται καθημερινά. Ελπίζουμε ότι θα βρείτε εδώ αυτό που ψάχνατε, δηλαδή, να παρακολουθήσετε ταινίες, σειρές, κινούμενα σχέδια, τηλεοπτικές εκπομπές και βίντεο άλλου περιεχομένου online δωρεάν χωρίς την υποχρέωση εγγραφής, με άμεση προβολή ταινιών, και στη συνέχεια σε ένα άνετο σπίτι, ανάμεσα σε φίλους ή συγγενείς απολαύστε μια αξέχαστη Προβολή. Καλή διασκέδαση!
Ταινίες online με ελληνικους υποτιτλους
© 2012 - 2023 Designed by Kinoman


Ταινίες online Mobile