Σειρές online Τελευταίες Ταινίες Κάτοχοι Πνευματικών Δικαιωμάτων
Κεντρικό Μενού
Είδος ταινίας
Κωμωδία
Δράμα
Αισθηματικές
Οικογενειακές
Κινούμενα Σχέδια
Χριστουγεννιάτικες
Δράση
Εγκλήματος
Περιπέτεια
Πολεμικές
Ιστορικές
Τρόμου
Μυστηρίου
Θρίλερ
Φαντασίας
Sci-Fi
Ντοκιμαντέρ
Βιογραφίες
Μιούζικαλ
Αθλητικά
Θέατρο
Μουσική
TV Show
Σειρές
Trailer
Films in English
Ελληνικές Ταινίες
Ενηλίκων
Western
Short
Παιδικές Ταινίες
Anime
Top Rated / Last Movies
Υποτιτλοι jho
Δημοφιλείς Ταινίες
Αρχική » Σειρές ταινίες online με ελληνικούς υπότιτλους

The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022)

online Greek subtitles
Καλωσορίσατε στην ιστοσελίδα μας tenies-online.best, όπου μπορείτε να απολαύσετε σειρές online με ελληνικους υποτιτλους σε απευθείας προβολή με Greek subtitles. Σε αυτή την ιστοσελίδα μπορείτε να παρακολουθήσετε την

σειρά The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) online Greek subtitles

χωρίς καμιά υποχρέωση εγγραφής. Εδώ θα βρείτε ολόκληρητη σειρά The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) με υπότιτλους σε καλή ποιότητα. Κάθε επισκέπτης θα είναι σε θέση να παρακολουθήσει σε απευθείας σύνδεση όλες τις σειρές με υπότιτλους δωρεάν με καλή εικόνα και ήχο. Σε περίπτωση που η σειρά σας κολλάει πατήστε pause (παύση) για 5 με 10 λεπτά το πολύ, ώστε να φορτώσει. Αν συναντήσετε δυσκολία στην προβολή της σειράς The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) με ελληνικούς υπότιτλους, τότε μπορείτε να παρακολουθήσετε το βοηθητικό μας βίντεο που σας εξηγεί βήμα βήμα την διαδικασία προβολής. Υπάρχει αναζήτηση στην ιστοσελίδα μας, όπου μπορείτε να βρείτε την σειρά που επιθυμείτε πληκτρολογώντας το όνομα στην αναζήτηση, για παράδειγμα The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) greek sub. Σε περίπτωση μη ευρέσεως της σειράς που αναζητήσατε υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας στον ιστό μας όπου μπορείτε να παραγγείλετε σειρά και η φόρμα παραγγελίας βρίσκεται στο κεντρικό μενού.Ξεκινήστε λοιπόν να βλέπετε την σειρά The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) tenies online τώρα! Απολαύστε βλέποντας τις ταινίες που αγαπάτε στην στην καλύτερη ιστοσελίδα και φυσικά μην ξεχάσετε να προσθέσετε τη διεύθυνση μας στα αγαπημένα σας! tenies-online.club
The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022)
6.7 126300 IMDB
4.2 372 tenies-online
109 Σχόλια
595 417 Προβολές
WebRip
Σειρά The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) online με ελληνικους υποτιτλους
Ολόκληρη η 1,2η Σεζόν
 
Η επική δραματική σειρά διαδραματίζεται χιλιάδες χρόνια πριν τα γεγονότα του Χόμπιτ και του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, στη Δεύτερη Εποχή της Μέσης Γης, εκεί όπου μεγάλες δυνάμεις σφυρηλατήθηκαν, βασίλεια ανέβηκαν προς την δόξα και κατέρρευσαν σε ερείπια, απίθανοι ήρωες δοκιμάστηκαν και ο μεγαλύτερος “κακός” που γεννήθηκε από την πένα του Tolkien απείλησε να απλώσει το σκοτάδι σε όλο τον κόσμο. Ξεκινώντας σε μια εποχή με σχετική ειρήνη, η σειρά ακολουθεί χαρακτήρες καινούργιους αλλά και ήδη γνώριμους, καθώς αντιμετωπίζουν την επανεμφάνιση του κακού στη Μέση Γη. Από τα πιο σκοτεινά βάθη των Misty Mountains, στα μεγαλοπρεπή δάση της πρωτεύουσας των ξωτικών, Lindon, στο μαγευτικό βασίλειο του Númenor, στα πιο απομακρυσμένα σημεία του χάρτη, αυτά τα βασίλεια και οι χαρακτήρες θα χτίσουν μία κληρονομιά που θα ζήσει για αιώνες όταν αυτοί θα εξαφανιστούν.

και μεταγλωττισμένα στα: Ελληνικά

Υπότιτλοι: Ελληνικοί
Special feature: Greek subtitles
Γλώσσα: English

Παραγωγή: 2022
Χωρα: USA
Πρώτη προβολή: 01 September 2022
Είδος Σειράς: Action, Adventure, Drama, Fantasy
Σκηνοθέτης: Patrick McKay, John D. Payne
Ηθοποιοί: Morfydd Clark, Lenny Henry, Markella Kavenagh, Robert Aramayo, Ismael Cruz Cordova
  • Player 1
  • Trailer
Πατώντας το κουμπί Subscribe θα λάβετε ειδοποίηση όταν ανανεωθεί η Ταινία/Σειρά που έχετε εγγραφεί. The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022)
Οι εγγεγραμένοι χρήστες θα λάβουν ειδοποίηση με προσωπικό μήνυμα (PM).
Subscribe
Already subscribed: 245
ταινιa The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022) online με ελληνικους υποτιτλους greek subs
Link:

BB-cod:

HTML-cod:

Παρόμοιες ταινίες

1 2
  1. 2024-11-05, 23:01 Αναφορά
    55 MariosD

    Κάποιοι βιάστηκαν να απαξιώσουν τη συγκεκριμένη σειρά από τα πρώτα κιόλας επεισόδια του 1ου κύκλου. Μια σειρά όμως κτίζεται και βελτιώνεται σταδιακά κι αυτό ακριβώς συμβαίνει και στη συγκεκριμένη. Ο 2ος κύκλος ήταν σαφώς καλύτερος από τον πρώτο και υπόσχεται μία ακόμα καλύτερη συνέχεια. Είναι δεδομένο ότι έχουν πέσει μπόλικα χρήματα, οι ηθοποιοί είναι καλοί στους ρόλους τους, αν βελτιωθούν και κάποια άλλα πράγματα, πιστεύω ότι τελικά μπορεί να δούμε μία εκπληκτική σειρά. Το αν είναι πιστή στα βιβλία του Τόλκιν ή όχι προσωπικά δε με απασχολεί καθόλου. 

  2. 2024-10-27, 14:23 Αναφορά
    54 GatosAlpha
    ΥΠΕΡΟΧΗ εξαιρετική παραγωγή αντάξια του έργου και των απαιτήσεων Μεταφορά στην οθόνη μ τις απαραίτητες προσαρμογές ενός ολόκληρου κόσμου που δίνει την προϊστορία των ανυπερβλητων ταινιών LOTR Για μεμψιμοιρα διαφόρων που δεν τ βρήκαν τ γούστου τους: δικαίωμα τους κ ΞΥΔΙ ?
  3. 2024-10-19, 16:15 Αναφορά
    53 theofilos.p

    Ευχαριστώ σούπερ σειρά

  4. 2024-10-13, 14:21 Αναφορά
    52 just a guest

    Κριτική 2ης σεζόν.

    Τα πρώτα από τα μαγικά αντικείμενα που δίνουν στο "The Lord of the Rings: The Rings of Power" το όνομά του έκαναν τελικά την εμφάνισή τους στο τέλος της πρώτης σεζόν της σειράς του Prime Video, φτιαγμένα κατά τη διάρκεια του φινάλε της τότε σεζόν. Και στην δεύτερη σεζόν της (ελαφριάς) μεταφοράς του φανταστικού έπους του J. R. R. Tolkien, ανταποκρίνονται στην υπόσχεσή τους να μεταμορφώσουν τη Μέση-Γη. Όταν οι showrunners Patrick McKay και J.D. Payne επικεντρώνονται στην διπλωμάτια και τις συνομωσίες που εμπλέκονται στη δημιουργία και τη διανομή των δαχτυλιδιών ή στο αντίκτυπο που έχουν στους φορείς τους, το "The Rings of Power" βρίσκεται στα καλύτερα του. Αλλά όσο και αν λάμπουν αυτές οι σκηνές, θαμπώνονται από περιφερειακές πλοκές που υπάρχουν κυρίως για να στήσουν την βάση τους για μελλοντικές σεζόν. Αν μπορέσει να βρει τρόπο να διορθώσει τις παράπλευρες ιστορίες που την κρατάνε πίσω και το γράψιμο μερικών χαρακτηρών, θα μεταμορφωθεί σε μια φανταστική σειρά επικής φαντασίας.

  5. 2024-10-12, 02:34 Αναφορά
    51 johannes

    Σε γενικές γραμμές έχει γίνει πολύ καλή προσπάθεια. Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί φτηνιάρικη παράγωγη, όπως επίσης και η επιλογή των ηθοποιών είναι πολύ καλή, ειδικά η Galadriel (Morfydd Clark) είναι εξαιρετική!

  6. 2024-10-06, 11:02 Αναφορά
    50 ntouzos3

    τελος s2 αναμονη για s3 τωρα με πολλες αποκαλυψεις στο τελος της 2η με ενα αντικειμενο 1 μερος 1 ονομα και ενα τερας θα πω αν και περιμενα να δω και τον σαουρον με την πανοπλια του θα περιμενουμε λιγο ακομα

  7. 2024-09-29, 23:22 Αναφορά
    49 NotFound

    Άν δεν σας άρεσε η σειρά, μη γράφετε σχόλιο. Άσχετα είναι τα σχόλιά σας ούτως ή άλλως!

    Περίμενα πως και πως να αρχίσει η δεύτερη σεζόν. Θα περιμένω να τελειώσει και μετά θα την δω.

    Όσοι φίλοι μου είδαν τα πρώτα επεισόδια, έχουν κατενθουσιαστεί. Η πρώτη σεζόν που είδα μου λύνει απορίες που είχα από την ταινία.

    ΜΗ ΓΚΡΙΝΙΑΖΕΤΕ. ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΟ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ.

    Δεν σας άρεσε; οκ! Δείτε άλλη!

    1. 2024-09-29, 23:56 Αναφορά
      48 Vader, Bolt

      Περίεργο που το λες αυτό. Με αυτή την λογική πολλά από τα σχόλιά σου σε ταινίες και σειρές που δεν σου άρεσαν δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.  

    2. 2024-09-30, 00:44 Αναφορά
      47 Κυρ Λευτέρης

      Και ποιος είσαι εσύ που μας απαγορεύσεις το αν θα σχολιάσουμε ή όχι; Τι απολυταρχική λογική είναι αυτή; Ωραία μυαλά... 

      1. 2024-10-03, 23:17 Αναφορά
        46 Finrod

        ...και ποιος εισαι συ που θα μας επιβαλλεις να διαβαζουμε τις μαλακιες σου και να ξενερωνουμε μετα απο καθε επισοδειο?

        δε σ' αρεσει η σειρα? οκ, σεβαστό

        μη τη βλεπεις και ως εκ τουτου, μη τη σχολιαζεις συνεχως!
        τραβα για ψαρεμα, φτιαξε καμμια πίτσα ξερω γω
        απλά μη μας τα πρηζεις καθε φορα, οκ καταλαβαμε το point σου
        αλλα επαναλαμβανεσαι συνεχως και συνεχως και καταντας βαρετος και γραφικος

        ...τουλαχιστον γραψε κατι επι της ουσιας!

        χεστηκαμε ποσο ειναι το μπατζετ και ολα τα χαζα που γραφεις!

         

        οσο για το "φιλι" που σχολιασες... ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ σε καμια περιπτωση στην ιστορια του κινηματογραφου και της τηλεορασης ο σκηνοθετης δεν κανει απλα "copy/paste" το βιβλιο...
        θα ηταν εξαιρετικα προβλεψιμο και βαρετο κατι τετοιο! Παντα προσθετει και τη δικη του φαντασια και γιαυτο και τα βλεπουμε ολα αυτα!
        Αμα ηταν "καρμπον" απ τα βιβλια, για ποιο λογο να τα δουμε?
        Διαβαζουμε τα ιδια τα βιβιλια και τελειωσε η υποθεση!

         

        Ειμαστε εδω λοιπον, για να δουμε και κατι αλλο, περα απο αυτο που εχουμε διαβασει!

        ...και ετσι για την ιστορια.... ξεκινωντας από το 1983...
        15 φορες το Σιλμαριλιον και αλλες τοσες τις Ατελειωτες Ιστοριες, πανω απο 20 τον Αρχοντα, 6-7 το Χομπιτ και απο 4-5 φορες τα Παιδια του Χουριν, το Μπερεν και Λουθιεν και τη Πτωση της Γκοντολιν... και απο 2 φορες το The adventures of Tom Bombadill και το The History of Middle-Earth -στα αγγλικα και τα 2!)

        Επισης στα αγγλικα, τις μελέτες του και τα βοηθητικα συγγραμματα, Atlas of Middle Earth, Black Speech, Elven Dictionary, Guide To The Names In The Lord Of The Rings, Quenya Language, Sindarin Dictionary
         
        ΤΙ ακριβως να μας πεις τωρα δηλαδη???

        ΥΓ: Το όνομα Finrod που με αυτο γραφω εδω και 9 χρονια στο σαιτ (και αλλου, πολύ περισσότερα), τυχαια το εχω νομίζες?

        1. 2024-10-04, 00:37 Αναφορά
          45 Κυρ Λευτέρης

          Ρε φασιστάκο, δε θα μας πεις εσύ το αν θα σχολιάσουμε ή όχι. Δημοκρατία έχουμε αν μπορεί να το αντιληφθεί αυτο που έχεις στο κεφάλι και ο καθένας έχει το δικαίωμα να σχολιάσει και να εκφράσει την άποψη του. Πως πρέπει να στο πω για να το καταλάβεις. Και ούτε θα μας πεις αν θα πάμε για ψάρεμα ή αν θα φτιάξουμε πίτσα ή αν θα την παραγγείλουμε. 

           

          Για να ξενερώνεις από τα σχόλια μου πάει να πει πως δεν είναι και τόσο μαλακίες. Κάπου πέφτω μέσα και σε ενοχλεί. Επί της ουσίας δεν έχεις απαντήσει κάτι, σε όλα τα σχόλια που έχω γράψει, αλλά και σχόλια άλλων. Το μόνο που επαναλαμβάνεις με φασιστικό τρόπο είναι μη σχολιάζετε αν δε σας αρέσει και πάτε για ψάρεμα. 

           

          Δική σου είναι η σειρά και δεν αφήνεις κανένα να κάνει κριτική; Έβαλες τα χρήματα του μπάτζετ ή τη σκηνοθετείς; 

           

          Να λες ότι το φιλί ήταν κίνηση σεβασμού και αποχαιρετισμός. Έτσι διέρρευσε η εταιρία του Μπέζος για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα. Δεν παίρνεις ενημερώσεις από την εταιρία; 

           

          Και αν σου αρέσει τόσο η σειρά, πήγαινε να πληρώσεις να τη βλέπεις, να τη στηρίξεις. Τζάμπα μάγκας; 

           

          Και άλλες σε άλλες σειρές έβγαιναν ηθοποιοί και σκηνοθέτες και έλεγαν άμα δε σας αρέσει μην τη βλέπετε και ξέρεις τι έγινε στο τέλος; Φάγανε σουτ από τις ίδιες τις εταιρίες. 

           

          Γιατί τα διάβασες τόσες φορές; Δεν τα κατάλαβες με την πρώτη και το πάλευες μπας και...; 

           

          ΥΓ1 Χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο ψευδώνυμο μετά από την καταδίκη των ομοϊδεατών σου ή πριν είχες κάποιο αρχαιοελληνικό κτλ ψευδώνυμο για να ταιριάζει όταν σήκωνες το χεράκι; 

           

          ΥΓ2 Καλύτερα γραφικός φιλαράκο, παρά φασίστας! 

           

           

          1. 2024-10-04, 20:38 Αναφορά
            44 VasileiosG

            Ναι, οταν σου βουλωνουν το στομα, φασιστακο κατευθειαν. Ελα πουλο, εισαι μικρος.

    3. 2024-10-03, 23:33 Αναφορά
      43 Finrod

      Συμφωνώ απόλυτα,

      η πρωτη μου ειχε αφησει μια περιεργη γευση... "μισοψημενου"... "γλυκοξινου"...κατι τις τελος παντων...

      στη δευτερη σεζον, ενθουσιαστηκα, καθε επισοδειο γινοταν ολο και καλυτερα και ειδικα το 7 και το 8 ειναι σχεδον κορυφαια! ...και λεω σχεδον επειδη μερικοι ρολοι εχουν λιγο "ανευρους" ηθοποιους σε σχεση με την τριλογια...
      υποθετω ομως οτι αυτο ταιριαζει με τη γενικότερη "φλωρίλα" της εποχης μας... 3_10

  8. 2024-09-28, 17:52 Αναφορά
    42 hlias4

    Βλέποντας  μέχρι το 7ο επεισόδιο  τη 2ης σεζόν οφείλω ν ομολογήσω ότι τελικά μου άρεσε κ ας ειμουν αρνητικός από την αρχή.. λογικό ν επηρεαστούμε  από της αυτοτελή ταινίες που έχουν τεράστιο μπάτζετ... 

    1. 2024-09-29, 10:55 Αναφορά
      41 Κυρ Λευτέρης

      Rings of Power (Μόνο η πρώτη σεζόν της σειράς) - $1 billion (δικαιώματα, φόροι)

       

      Lord of the Rings (Και οι τρεις ταινίες μαζί) – $281 million (δικαιώματα, φόροι)

       

      Για την ιστορία…

      1. 2024-09-29, 16:22 Αναφορά
        40 just a guest

        Rings of Power (Μόνο η πρώτη σεζόν της σειράς) - $465 million

        Lord of the Rings (Και οι τρεις ταινίες μαζί, γυρισμένες ταυτόχρονα) – $281 million (γυρισμένα το 1999!!! με τον τωρινό πληθωρισμό το κόστος θα ήταν $514 million + )

        Για την ιστορία…
         
         

        1. 2024-09-30, 00:51 Αναφορά
          39 Κυρ Λευτέρης

          Όχι να τα μαγειρεύουμε όπως μας βολεύει. 

           

          https://uproxx.com/tv/how-much-did-lotr-the-rings-of-power-really-cost/

           

          https://www.cbc.ca/news/entertainment/rings-of-power-expensive-1.6571965

           

          Απ' που γίνεται αυτή η προσαύξηση στο κόστος της τριλογίας. Για να μας βγουν ίσα τα έξοδα; 

           

          Και δεν καταλαβαίνω τη στάση που έχετε. Λες και είναι δική σας η σειρά, τη σκηνοθετείτε ή δεν ξέρω τι ή είστε CEO στην εταιρία του Μπέζος. 

  9. 2024-09-28, 03:37 Αναφορά
    38 blnktp

    Οντως μην δινετε σημεσια σε κατι σχολια οτι να ναι .. Η σειρα ειναι μια χαρα. πολυ καλη δουλεια σε ολους του τομεις , τωρα για οσους ψαρωνετε απο διαφορα σχολια , απλα να ξερετε οτι την σειρα την επιβλεπει και ο εγγονος του δημιουργου.. Κατι παραπανω απο τον καθε μεσο αναγνωστη θα ξερει

    1. 2024-09-28, 06:43 Αναφορά
      37 Κυρ Λευτέρης

      Αυτός που ασχολούνταν με το έργο του παππού Τόλκιν και το πως θα αποδοθεί σε ταινίες, σειρές κτλ ήταν ο Κρίστοφερ Τόλκιν, ο οποίος έχει πεθάνει.

       

      Ο Σάιμον Τόλκιν, του οποίου η πρώτη δουλειά, μόλις πέρασε η περιουσία και τα πνευματικά δικαιώματα στην κατοχή του ήταν να την πουλήσει στην Άμαζον, ποτέ δεν ασχολήθηκε κατά το παρελθόν και πότε δεν είχε καμία επίβλεψη στη σειρά. Πούλησε και τέλος. Κάνουν ότι θέλουν. Οπότε, για ποια επίβλεψη μιλάς.;

       

      Κάτι τέτοιες δικαιολογίες έλεγε στην πρώτη σεζόν η Άμαζον και αναγκάστηκε να τις μαζέψει. Μην αναπαράγετε ανακρίβειες. 

      1. 2024-10-04, 05:12 Αναφορά
        36 blnktp

        βρεσ στο διαδυκτιο απ το οποιο ενημερωνεσαι μονο , τους τιτλους τελους. Αν ειναι ανακριβης η παραγωγη αλλα εσυ ξερεις καλυτερα , η Λερος παιζει να ανοιξει ξανα μονο για εσενα

        1. 2024-10-04, 07:09 Αναφορά
          35 Κυρ Λευτέρης

          Λέρο ονειρεύεσαι φασιστάκο;

           

          Βέβαια, όποιος διαφωνεί με τις απόψεις σου είναι για Λέρο.

           

          Να δεις ποιοι άλλοι είχαν τέτοιες αντιλήψεις... Μήπως κάποιοι που σήκωναν ψηλά το χεράκι τους;

           

          Ένας ακόμα φασιστάκος που αποκαλύπτει μόνος του, το πως θα ήθελε να είναι η κοινωνία μας.

           

          Τώρα που τελείωσε η σειρά, να πάρεις τον άλλο φίλο από εδώ (που παίζει να είσαι ο ίδιος με άλλο προφίλ) και να πάτε επίσκεψη στους ομοϊδεάτες σας που είναι μέσα. 

  10. 2024-09-27, 17:49 Αναφορά
    34 Αννα Τρελλή

    Τέλειο το επεισόδιο 7!!

  11. 2024-09-26, 20:18 Αναφορά
    33 Marina2727

    Καλή η σεασον 1 και 2 φοβερά  



    Που είναι η σεασον 7 μεγάλη αναμονή  νύχτωσε ακόμη θα έπρεπε να ανέβει η ταινία ?

  12. 2024-09-23, 00:12 Αναφορά
    32 Panosv83

    ΜΟΝΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΦΤΆΣΑΜΕ ΈΚΤΟ ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ ΜΆΧΕΣ ΠΟΥΘΕΝΆ!! ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΈΝΑΜΕ ΈΝΑ ΧΡΌΝΟ ΣΧΕΔΌΝ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΎΤΕΡΗ ΣΕΖΌΝ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΛΆ ΑΠΟΓΟΉΤΕΥΣΗ!! ΟΎΤΕ ΚΑΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΏ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΕΠΌΜΕΝΑ ΕΠΕΙΣΌΔΙΑ

    1. 2024-09-27, 02:21 Αναφορά
      31 Finrod

      ...χεστηκαμε

      ποιος σου ειπε οτι ο κοσμος του Τολκιν ειναι απλα "μαχες"????

      πανε διαβασε κανενα βιβλιο (παρεμπιπτοντως, το 7ο επισοδειο ειναι μια ωρα συνεχους, ασταματητης μαχης)!

       

      Για τους υπολοιπους τωρα, οτι και να γραφουν μερικοι γραφικοι τυποι που προφανως μονο επιφανειακα εχουν προσεγγισει το εργο του μεγαλυτερου επικου συγγραφεα μετα τον Ομηρο, η δευτερη σεζον ειναι ΦΟΒΕΡΗ!


      Αμα δεν ανατριχιασεις βλεποντας το 6ο και 7ο επισοδειο (ειδικα το εβδομο), ε, δεν εισαι αξιος να ασχολεισαι με αυτο το εργο, ουτε και η γνωμη σου εχει την παραμικρη σημασια..... τραβα δες κανενα Τζι-Αι-Τζο...

       

      Οποιος εχει διαβασει το Σιλμαριλιον, τις Ατελειωτες Ιστοριες, τα Παιδια του Χουριν ή την Πτωση της Γκοντολιν, ξερει... καταλαβαινει... (και ας μην ειναι η σειρα στο υψος των βιβλιων ή της κινηματογραφικης τριλογιας)... οι υπολοιποι, ε καντε μας τη χαρη επιτελους, υπαρχουν και αλλου παραλιες να παιξετε με τα κουβαδακια σας! Αηδια καταντησατε

      1. 2024-09-27, 10:54 Αναφορά
        30 Κυρ Λευτέρης

        Ειδικά εκεί που φιλάει την πεθερά του και αφήνει να εννοηθεί ότι φασόνται γενικά, είναι κάτι κατευθείαν μέσα από τα βιβλία του Τόλκιν. Θα το κάνουν το ξανθό κορίτσι ότι έχει πάρει όλη τη μέση γη... Ρε μποτάκια του Μπέζος σοβαρευτείτε! Που τα είδατε γραμμένα αυτά; 

  13. 2024-09-20, 13:58 Αναφορά
    29 just a guest

    όπως και η πρώτη σεζόν, έτσι και η δεύτερη αποτελείται απο οκτώ επεισόδια.

  14. 2024-09-19, 21:31 Αναφορά
    28 aggelos1500

    ολοκληρωθηκε απο την 2η σεζον στα 6 επεισοδια??? και τπτ δεν εδειξαν ουτε στην 2η σεζον απογοητευσε!!!!

    1. 2024-09-19, 22:49 Αναφορά
      27 Κυρ Λευτέρης

      Δεν προχώρησε το ειδύλλιο μεταξύ της ξανθιάς κοπελιάς και του βαψομαλλιά τύπου; Κρίμα… 3_10

      1. 2024-09-20, 02:02 Αναφορά
        26 blnktp

        αδελφε αφου δεν σου αρεσει , γιατι την βλεπεις? 

        1. 2024-09-20, 08:09 Αναφορά
          25 Κυρ Λευτέρης

          Τα σχόλια όσων την παρακολουθούν βλέπω και γελάω... Σταμάτησα να την παρακολουθώ μετά το δεύτερο επεισόδιο της πρώτης σεζόν. 

          1. 2024-09-28, 03:39 Αναφορά
            24 blnktp

            εισαι και ψευτακο ομως , απο το τι σχολιαζεις φαινεται οτι μονο στο δευτερο επεισοδειο του πρωτου κυκλου δεν εμεινες.. τα μισα που λες ειναι απο τον δευτερο αλλα οκ , πεταει ο γαιδαρος για σενα

            1. 2024-09-28, 06:38 Αναφορά
              23 Κυρ Λευτέρης

              Μην κάθεσαι με τα χέρια σταυρωμένα σαν 14χρονη που τη μάλωσαν.

               

              Υπάρχουν άπειρες αναφορές στο ίντερνετ για κάθε επεισόδιο, που θες δε θες πέφτεις πάνω τους. Ειδικά τα κραξίματα τα βλέπεις κατά χιλιάδες.

               

              Το θέμα είναι πως κάτι γίνεται πάντα ρε γαμώτο και αυτοί που κράζουν τη σειρά για τις άπειρες μαλακίες της, φαίνεται να έχουν δίκιο και να δικαιώνονται. Πως τα φέρνει η ζωή....

              1. 2024-10-04, 05:06 Αναφορά
                22 blnktp

                κοιτα και μονο το παραδειγμα για την 14 χρονη ειναι αρκετο να καταλαβω ποσο πραγματικα πισω εχεις μεινει στην ζωη σου. Δεν ειχα αμφιβολια , τοσο εμονη για μια σειρα που δεν σου αρεσει πρεπει να σαι μεγαλο ναυαγιο , ποσο μαλλον οταν λες και καλα οτι πεφτεις πανω σε σχολια του διαδικτυου.. χαλαρωσε λιγο αδελφε και ξεκολλα απο τα βιβλια των δαχτυλιδιων γτ σε βλεπω οτι εχεις μεινει εκει και χανεις απο παντου, βγες εξω κανε τπτ αλλο μπας και...

                1. 2024-10-04, 07:12 Αναφορά
                  21 Κυρ Λευτέρης

                  Φασιστάκο! Ένα - δυο, εν - δυο, εν - δυο, ένα! 

  15. 2024-09-07, 06:01 Αναφορά
    20 bastam

    Καλημερα,

    ενώ μας λέγατε να βάλουμε AdBlock, τωρα για να ξεκινησει ένα έργο ή μια σειρά, πρέπει να το απενεργοποιήοουμε. Τί να πω!

  16. 2024-09-05, 01:25 Αναφορά
    19 blnktp

    Δεν εχω διαβασει τα βιβλια , δεν ξερω ποσο πιστη ειναι η μεταφορα , αλλα δεν με ενδιαφερει κι ολας. Αλλο το βιβλιο , αλλο η ταινια , αλλο η σειρα. Τα βιβλια παντα κερδιζουν αλλωστε γιατι πολυ απλα φανταζομαστε οτι θελουμε οπως θελουμε, αυτη ειναι και η μαγεια τους. Η σειρα ειναι αξιοπρεπεστατη ομως καποιες φορες ισως τραβαει λιγο παραπανω αλλα εχει τοσες ομορφες σκηνες που εμενα δεν πειραζει. Δεν ειναι παιδικο , ουτε καν δλδ , απλα αναλογα το τι δειχνει εχει κ το αναλογο υφος. Αξιζει να την δειτε παντως

  17. 2024-09-02, 00:12 Αναφορά
    18 Κυρ Λευτέρης

    Μια ερώτηση... Το ζευγάρι τα έφτιαξε στη δεύτερη σεζόν ή ακόμα την ψήνει; Είδα πως έκανε και ξανθό μαλλί το παιδί για να την εντυπωσιάσει. Για αυτό δεν τον καταλαβαίνουν ποιος είναι, όταν τον βλέπουν ξανά. Τα Ορκς από που προκύπτει πως είχαν οικογένειες και μωρά; Νομίζω πως όσο δε το παίρνουν απόφαση να κόψουν τη σειρά και να παραδεχτούν ότι απέτυχαν, τόσο θα ξύνουν το πάτο του βαρελιού. 

  18. 2024-09-01, 18:32 Αναφορά
    17 aggelos1500

    η 2η σεζον δεν παιζει καν !!!!!!

     

    1. 2024-09-01, 21:03 Αναφορά
      16 Yianni_65

      Σε μένα παίζει μια χαρά...

      1. 2024-09-01, 21:53 Αναφορά
        15 aggelos1500

        ακυρο και εμενα !!!

  19. 2024-08-31, 23:12 Αναφορά
    14 SaoriSan

    Το rings of power δεν παίζουν τα 2 και 3 επισόδια στο stream option 2! Στο ένα έχει 2 επισόδια της πρώτης σεζόν! Τι γίνεται; Μπορείτε σας παρακαλώ να το φτιάξετε; [smile=3_134]

  20. 2024-08-31, 01:41 Αναφορά
    13 Finrod

    Ξεχαστε οτι εντυπωση ειχατε απο την πρωτη σεζον... η δευτερη σεζον, τουλαχιστον τα 3 πρωτα επισοδεια που ειδα μεχρι τωρα, ειναι ΜΑΓΕΙΑ!

  21. 2024-08-29, 20:07 Αναφορά
    12 Marina2727

    Ξέρουμε τι ώρα θα κυκλοφορήσει η 2 σεασον 



    Δεν μου βγάζει την σεασον 2 το επεισόδιο είναι ίδιο με το επεισόδιο 1



    Που είναι η σεασον 2 

  22. 2024-05-14, 18:25 Αναφορά
    11 Αννα Τρελλή

    29 Αυγούστου 2024 θα βγει η 2 σεζόν και θα έχει 8 επεισόδια!

  23. 2024-01-29, 04:14 Αναφορά
    10 adespotos

    Με τις χαζομάρες που γράφουν οι περισσότεροι κόντεψα να την παρακάμψω. Μεγάλο λάθος των παραγωγών να κάνουν τόσο μέτρια πρώτα επεισόδια και ειδικά το πρώτο συγκεκριμένα, όπου πραγματικά φαινόταν παιδική και ήμουν έτοιμος να την παρατήσω. Ευτυχώς που δεν το έκανα γιατί εξελίχθηκε σε κάτι πολύ ευχάριστο με πολλές ανατροπές. Καμιά σύγκριση με τις ταινίες και ούτε και περίμενα κάτι τέτοιο φυσικά.

  24. 2023-05-26, 15:20 Αναφορά
    9 admiSAN 1

    Μα τι βλακεία είναι αυτή? Ούτε σαν παιδικό δεν βλέπεται αυτή η μούλτι κούλτι καρικατούρα του έπους των ταινιών

  25. 2023-02-26, 16:09 Αναφορά
    8 taspap84

    Αφου την 2η σεζον δεν την βαλατε ακομα ρε.
    Τι μας τρολαρετε ρε???

  26. 2023-02-26, 11:50 Αναφορά
    7 deathstroke1

    Μετςγλωτιστηκε κιόλας,εεε οχι

  27. 2023-02-22, 18:08 Αναφορά
    6 Belen 1

    Απόλαυσα την σειρά και ανυπομονώ για την συνέχεια που γνωρίζω οτι γυρίζεται και εμέις θα την δούμε το 2024! Παρατήρησα οτι τα εικονίδια του δικού μου προφίλ καθώς και όλων των υπόλοιπων χρηστων δεν εμφανίζονται είναι δικό μου το πρόβλημα ή της σελίδας ; Αν είναι δικό μου πως μπορώ να το λύσω;

    1. 2023-02-22, 23:30 Αναφορά
      5 Vader, Bolt

      Είναι της σελίδας.

      1. 2023-02-23, 12:44 Αναφορά
        4 Belen 1

        Ευχαριστώ πολύ!3_55

  28. 2022-12-18, 23:48 Αναφορά
    3 enwsi1924

    Δε καταλαβαίνω μερικούς που λένε για τη σειρά τόσο άσχημα λόγια,με βάση τα όσα άκουγα και διάβαζα τόσο καιρό λέω δε θα αξίζει το χρόνο μου να την δω ολόκληρη,αλλά μετά και το τέλος του 1ου κύκλου κατάλαβα πόσο ωραία την έστρωσαν,πολύ όμορφη μουσική οι πρωταγωνιστές ήταν πολύ καλύτεροι από ότι περίμενα,είχε τις μάχες του όχι αρκετές αλλά είμαι σίγουρος ότι θα επιστρέψει δυναμικότερα του χρόνου...

    Υ.Γ γκαλάντριελ είσουν η πιο ευχάριστη έκπληξη μάρεσε η ηθόποιος που διάλεξαν να την κάνει!!

    1. 2022-12-29, 22:33 Αναφορά
      2 raowdel

      καλησπέρα σας κυριε Patrick McKay!!!

      τιμη μας που γραφετε σε ένα ελληνικο σαιτ....

      3_17

  29. 2022-11-02, 06:55 Αναφορά
    1 tankard
    Το να αναλύεις μεστά (και υποκειμενικά φυσικά) την γνώμη σου, δε σε κάνει απολυταρχικό Scarface.. Τουναντίον εκθέτεις όσους καταφεύγουν σε...μπινελικια και παιδικές επιθέσεις μόλις ξεμείνουν επιχειρημάτων (δηλαδή στη 2η πρόταση γτ τόσο τους κόβει) Εγώ από την πλευρά ήρθα στην χώρα των Anvil και των Rush γτ σιχαθηκα την σήψη και την παρακμή του Ελλαδισταν... Όσο για την σειρά, ΧΙΛΙΑΔΕΣ μίλια πίσω από την τριλογία, είναι άσκοπο φρονω να γίνεται σύγκριση. Κοινός και (μοναδικός) παρανομαστης ο Τολκιν.
  30. 2022-10-26, 22:53 Αναφορά
    0 PANGEO

    Πολύ αργεί το 9ο...

    1. 2022-10-26, 23:25 Αναφορά
      -1 Vader, Bolt

      Το 9ο επεισόδιο; Δεν υπάρχει. Η 1η σεζόν τελείωσε.

  31. 2022-10-24, 16:28 Αναφορά
    -2 Maidenvagos

    Για άλλη μια φορά το ένστικτο δεν έκανε λάθος! Δεν με άγγιξε καν το Τρέιλερ.. Και έχοντας δει μόνο τα 2 πρώτα επεισόδια.. Την βρήκα τέρμα βαρετή, με αργή εξέλιξη.. χωρίς το παραμικρό να με κρατήσει. Είναι παιδική σειρά.. κ όχι για ενήλικες! Σα να βλέπω σαπουνόπερα.. Καλύτερα “Τόλμη κ Γοητεία” όπως ανέφερε σωστά κάποιος.. πάρα αυτό!. Καλογυρισμένη μεν.. βαρετή δε.. Δεν πέτυχε η συνταγή και είναι κρίμα γιατί ως φαν του Lord of the Rings.. την περίμενα καλύτερη!! Λείπει η "μαγεια" των ταινιών! Κρίμα κ τα λεφτά που δαπανήσανε. Δεν ξέρω αν την δω ολόκληρη.. 

  32. 2022-10-17, 14:29 Αναφορά
    -3 Vader, Bolt

    Όντως δεν λέει πολλά. Τα σκηνικά της, τα CGI και τα εφέ πολύ ωραία επενδυμένα και απόλυτα πιστά στις ταινίες, αλλά στα υπόλοιπα αποτυγχάνει να θυμίσει Lotr. Και την καλύτερη παραγωγή του κόσμου να είχε, αν η σεναριακή αφήγηση δεν είναι δομημένη έτσι ώστε να βγάζει νόημα, να αξιοποιεί τα κενά των ταινιών και να μιμείται το ύφος του Tolkien, τότε όλα τα άλλα είναι μάταια. Γιατί στην προκειμένη περίπτωση αυτό έχουμε, μαζί με κλισέ, ρηχούς και ψευτοσοφιστικέ διαλόγους. Αποτέλεσμα: να γίνεται αργή, μπερδευτική και εν τέλει ενοχλητική. Οι περισσότεροι ηθοποιοί μέτριοι, με την Galadriel να έχει αλλάξει μόνο πέντε εκφράσεις στην πρώτη σεζόν. Μπορούσε πολύυυυυ καλύτερα.

  33. 2022-10-15, 00:16 Αναφορά
    -4 ALexAndR0s

    Λοιπόν τώρα που τελείωσε η 1η σεζον μπορούμε να πούμε πως επιβεβαιώθηκε αυτό που φάνηκε στο 1ο επεισόδιο, δηλαδή πως αυτή η σειρά θα ήταν της πλάκας.

    Δεν εχω διαβάσει Τολκιν, εχω δει μόνο την τριλογία και το Hobbit. Αυτό το πράμα δεν έχει καμία σχέση ούτε σε ύφος, ούτε σε σκηνοθεσία ούτε σε casting.

    Επομένως θα την αντιμετωπίσω ως μια σειρά φαντασίας (που ακόμα και γι'αυτό είναι "λίγη") και οχι ως αυτό που μας διαφήμιζαν. 

    Κάτι ανάλογο πιστεύω και για το House of dragon αλλά θα τα γράψουμε όταν έρθει η ωρα.

  34. 2022-10-14, 20:27 Αναφορά
    -5 raowdel

    συμπερασματα μετα το τελος του 1ου κυκλου :

    1) οι σεναριογραφοι δεν εχουν διαβασει ποτε τολκιν...υπαρχει μια τρομερη ασυνεπεια σε χρονους, τοπους και προσωπα...υπαρχουν προσωπα που δεν θα επρεπε να υπαρχουν την δεδομενη χρονικη στιγμη, αποστασεις μεταξύ περιοχων εκμηδενιζονται, η γκαλαντριαρ συμπεριφερεται σαν κακομαθημενη εφηβη ενω ειναι περιπου 2100 ετων κτλ...

    2) οι ηθοποιοι σχεδον στο συνολο τους ειναι αγγουρια...ειδικα η επιλογη των ηθοποιων για τα ξωτικα, θυμιζει τολμη και γοητεια...

    3) οι διαλογοι ειναι αστειοι, δεν πολυβγαζουν νοημα, ειναι φουλ cringe και δεν πλησιαζουν ουτε στο ελαχιστο το epicness του αρχοντα των δαχτυλιδιων...

    4) υπαρχει και μια δοση πολιτικης ορθοτητας (πχ. το πιο σοβαρο ξωτικο ειναι ολως τυχαιως το μαυρο, κοντινα πλανα σε γυναικες που παιρνουν μερος σε μαχες, το διδυμο φροντο - σαμ, εχει αντικατασταθει απο το διδυμο νορι - χοντρης φιλης της κτλ), αλλα αυτα ειναι λεπτομερειες μπροστα στα εγκληματα που ανεφερα πιο πανω...

     

    γενικα, δεν εχει καμια σχεση με τον αρχοντα....οποιος θελει να το δει, ας το αντιμετωπισει ως μια σειρα εποχης - φαντασιας, με νανους, ξωτικα, κακους κτλ...οχι σαν εργο του τολκιν...

     

    4 / 10

    1. 2022-11-04, 20:59 Αναφορά
      -6 Maidenvagos

      Ετσι ακριβως.. Τα ειπες ολα!! Καμια σχεση με Τολκιν.. ειναι παιδικη.. Δεν εχει την μαγεια της 3λογιας..

  35. 2022-10-14, 12:47 Αναφορά
    -7 Aris321

    Spoiler για όποιον δεν έχει δει μέχρι το Επεισόδιο 7 και για όποιον δεν έχει δει Lord of the Rings. Αυτή η κριτική έχει καθαρά να κάνει με την πλοκή στη συγκεκριμένη σειρά και προσωπικά δε με νοιάζει καθόλου το γένος, χρώμα των χαρακτήρων που παίζουν σε αυτήν.

     

    Η σειρά είναι για γέλια. Το acting είναι άθλιο και ο διάλογος μεταξύ των χαρακτήρων είναι cringe (Give me the meat and give it to me raw. Episode 5). Θα έλεγα ότι μοιάζει με fanfiction, αλλά ακόμα και τα fanfictions είναι καλύτερα από αυτό το σίχαμα. Καταρχάς, η ιστορία δε βγάζει καθόλου νόημα. Γεγονότα που συμβαίνουν σε ένα επεισόδιο αντιβαίνουν με γεγονότα που συνέβησαν προηγουμένως. Για παράδειγμα σε ένα επεισόδιο τα Harfoots λένε ότι κανένας "δε ξεστρατίζει" και κανένας "δε βαδίζει μόνος του" (στο cringe song στο επεισόδιο 3) και λίγο πιο μετά ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ αφήνουν τους άλλους πίσω. Γιατί τότε τραγουδούσαν αυτή τη χαζομάρα εξαρχής αν είναι να εγκαταλείπουν άλλα Harfoots ούτως ή άλλος ; Ή στο επεισόδιο που ο Elrond υπόσχεται στον Durin να κρατήσει το mithril μυστικό και αμέσως μετά δίνει το κομμάτι mithril στον Celebrimbor. Οι χαρακτήρες κάνουν πράγματα χωρίς λόγο. Για να μη μιλήσω για τα καθυστερημένα Harfoots που κάθε φορά που ο "Gandalf" κάνει μια μαγεία, τα Harfoots είναι σε φάση "Χμ... ενδιαφέρον. Ας πάω δίπλα του.", όπως στο Επεισόδιο 5 που η Nori είναι σε φάση "Ε... ας πιάσω το παγωμένο χέρι του μάγου. Δε θα πάθω κάτι...". 

     

    Και δε θέλω να συζητήσω καν το γεγονός ότι η Galadriel είναι απαίσια σαν χαρακτήρας, και αυτό φαίνεται και από το Επεισόδιο 1 που θέλει να εγκαταλείψει τους συντρόφους της γιατί θέλει να βρει τον Sauron και να πάρει "εκδίκηση". Και το σύμβολο που είχε ο αδερφός της στο χέρι του... θες να μου πεις ότι τόσα χρόνια που και τάχα έψαχνε να βρει τον Sauron δεν είχε κάποιο χάρτη για να προσέξει ότι το σύμβολο είναι η Mordor ;; Κυριολεκτικά, το ξαναλέω, η σειρά είναι απλά για γέλια! 

     

    Ας πάμε και στο Επεισόδιο 6 που γίνεται η μάχη (ένας θεός να τη κάνει μάχη) μεταξύ των Orc και των villagers. Το σχέδιό τους ήταν να εγκαταλείψουν τον πύργο, να τον γκρεμίσουν πάνω στα Orc και να οχυρωθούν στο χωριό μέσα σε ένα κτήριο. Απίστευτη στρατηγική!! Αντί να πας να οχυρωθείς μέσα στο πύργο και να πολεμήσεις τα Orc, έτσι ώστε να έχεις πλεονέκτημα αμυντικά, είσαι σε φάση "Ναι... ας γκρεμίσουμε τον πύργο και να πάμε να αμυνθούμε μέσα σε ένα κτήριο στο χωριουδάκι μας". Επίσης μπορούσαν κάλλιστα να γκρεμίσουν τη γέφυρα για να δυσκολέψουν τον εχθρό να φτάσει στο πύργο. Και δε θα σχολιάσω καν τον τρόπο με τον οποίο γκρεμίστηκε ο πύργος, θες να μου πεις ότι εκείνα τα σχοινιά απλά τον κρατούσαν όρθιο ;; Καλό αστείο... Επίσης, η Bronwyn έφαγε ΔΥΟ ΒΈΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΊΩΣΕ, ενώ ο Boromir που έφαγε τρία στην τριλογία δεν επιβίωσε. Μάλλον το τρίτο βέλος είναι αυτό που σε σκοτώνει τελικά... :/ Το plot armor που έχουν οι χαρακτήρες είναι πιο χοντρό από τον Bombur στο Hobbit. 

     

    Επιπλέον, η σειρά έχει αντιγράψει σκηνές από τον άρχοντα των δαχτυλιδιών (και τις έκανε και χειρότερες) και έχει αλλοιώσει απίστευτα το lore συγκριτικά με την ιστορία στο Silmarilion. Για παράδειγμα η Tar Miriel ήταν βασίλισσα στο Numenor αφού είχαν φτιαχτεί τα δαχτυλίδια, ενώ στη σειρά χρονικά δεν έχουν φτιαχτεί καν ακόμα. Από την άλλη, δεν υπάρχει αίσθηση του χώρου, στο πρώτο Επεισόδιο η Galadriel πέφτει στη θάλασσα από το πλοίο, ενώ έχει φτάσει στο Valinor. Θες να μου πεις ότι έφτασε από το Valinor μέχρι το Numenor μέσα σε ένα επεισόδιο ;; Και όταν φύγανε από το Numenor για να πάνε στη Μέση Γη, πως σκατά ξέρανε που ακριβώς να πάνε για να φτάσουν στο χωριό που έτυχε εκείνη τη στιγμή να επιτεθούν Orc σε αυτό ;; (Επεισόδια 5-6)

    Η σειρά (και συνεπώς και oι Showrunners) δεν έχουν ούτε αίσθηση του χρόνου, ούτε αίσθηση του χώρου. Και ποιο σκατά ανώμαλο βασίλειο στέλνει τη Βασίλισσα στο πόλεμο ;;;

     

    Και τώρα πάμε στο αποκορύφωμα στο Επεισόδιο 7, που οι χαρακτήρες επιβιώνουν από την έκρηξη του Mount Doom. Τι είχα πει ότι οι πρωταγωνιστές έχουν όλοι χοντρό plot armor ;; Πως γίνεται η καθυστερημένη Galadriel να μην έχει πάθει τίποτα και να είναι μόνο λερωμένη με σκόνη ;; Στην πραγματικότητα οποιοσδήποτε θα πέθαινε αν ήταν στη θέση της μόνο και μόνο από τη στάχτη που υπάρχει στον αέρα. Τέλος πάντων, συνεχίζουμε με την ιστορία και σε μια φάση δείχνει ότι ο Isildur παίζει να έχει πεθάνει... Ναι καλά... το είδαμε και αυτό. Καθόλου σημαντικός χαρακτήρας, είμαι σίγουρος ΧD. Στο ίδιο επεισόδιο η Miriel μαθαίνουμε ότι είναι τυφλή... λέει στον Elendil "μη πεις σε κανέναν για αυτό"... μετά από λίγα λεπτά βλέπουμε την Miriel να έχει καλύψει τα μάτια της με ύφασμα. Χμμμμμμμμμμμμμμμ.... είμαι σίγουρος ότι κανένας δε το πρόσεξε για να σε ρωτήσει γιατί καλύπτεις τα μάτια σου. Και στο τέλος του επεισοδίου... κυριολεκτικά ο χειρότερος τρόπος να δείξεις ότι τα Southlands γίνανε πλέον Mordor. Λες και αυτοί που βλέπουν τη σειρά είναι καθυστερημένοι και δεν έχουν καταλάβει τι συνέβη. 

     

    Για να μην πολυλογώ, η σειρά έχει και άλλα πράγματα που αξίζει να σχολιαστούν, αλλά πιστεύω ότι αυτά είναι αρκετά για να δείξουν σε κάποιο ότι αυτό το σίχαμα είναι μόνο για να το βλέπεις και να γελάς με τις μπαρούφες που πετάνε οι Showrunners. Καθόλου σεβασμός για τον Tolkien, μηδέν σεβασμός για την τριλογία του Άρχοντα των Δαχτυλιδιών που δε συγκρίνεται με αυτήν την αηδία. Ακόμα και το Hobbit είναι καλύτερο. Προσωπική άποψη, όποιος έχει δει τις τριλογίες του Peter Jackson και έχει διαβάσει τα βιβλία θα ήταν καλό να μην αγγίξει αυτή τη σειρά εκτός αν θέλει να σπάσει πλάκα σαν εμένα. Εγώ θα συνεχίσω να τη βλέπω μόνο και μόνο για να δω τι άλλες βλακείες θα πετάξουν και πόσο θα σκατώσουν την πλοκή και τους χαρακτήρες.  

     

     

     

     

  36. 2022-10-10, 09:23 Αναφορά
    -8 NotFound

    Ε'ιναι τραγικό να βλέπω σχόλια τύπου υπεράσπισης και κατηγορίας όπως στα δικαστήρια κάτω από την σειρά. 

    Σας αρέσει η σειρά μέχρι στιγμής; Ναι; όχι; Γράψτε την άποψή σας δίχως να υπερβάλετε. Που είδατε την πολιτική ορθότητα; Ήμαρτον!

    Μην μπαίνετε στην διαδικασία να αποδείξετε σε όσους δεν τους άρεσε ότι ο Τόλκιν έγραψε για μελαμψά ξωτικά κλπ. 

    Η σειρά, για εμένα και ως την παρούσα φάση, είναι καλύτερη από την ταινία διότι ξεκινάει την ιστορία από την αρχή έτσι ώστε γίνεται απολαυστική. Δεν αφήνει ερωτηματικά στον θεατή ούτε τον μπερδεύει.

    Είναι γελοίο να πιστέψει κάποιος ότι η σειρά θα είναι όπως η ταινία διότι τα έξοδα της ταινίας ήταν υπέρογκα. Φαντάζομαι ότι εσείς θα έχετε χρήματα να την γυρίσετε καλύτερα από το Αμαζον!

    Επίσης , ποιος θα μοιάζει με τον Σάροουμαν; Ο Σάροουμαν της ταινίας έχει πεθάνει. Ξέρετε κάποιον να του μοιάζει; 

    ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ στα σχόλια μερικών προκαλούν γέλιο. 

    Ηρεμήστε! Είναι μια πολύ καλή σειρά , έστω για 10 χρονα. Αν δεβ σας αρέσει, το σαιτ έχει άπειρες σειρές να δείτε.

    50 αστέρια στην σειρά από εμένα γιατί έτσι μ' αρέσει! 

  37. 2022-10-07, 16:24 Αναφορά
    -9 Yianni_65

    Στον player 2 στο επεισόδιο 7, δεν υπάρχει ήχος στο streamz. Τα υπόλοιπα δεν λειτουργούν. Δείτε το λίγο...

  38. 2022-10-04, 17:26 Αναφορά
    -10 mini1

    Η σειρα ειναι καλογυρισμενη,με εξαιρετικα γραφικα.Ειναι ωραια σε οποιον αρεσει το ειδος

  39. 2022-09-24, 22:29 Αναφορά
    -11 EvaMan

    Θα έλεγα . σε όσους δεν αρέσει η σειρά να την ξαναδούν απο την αρχή !!! και ξανά και ξανά... εμένα πάντως με έχει καθηλώσει. Άν χρειαστεί δείτε ξανά και την τριλογία ή διαβάστε την ή διαβάστε και το Σιλμαρίλιον .. όλα αυτά του Τόλκιν !!! Ευχαριστούμε την διεύθυνση του ιστότοπου που μας παραχωρεί όλες αυτές τις σειρές και τις ταινίες αφιλοκερδώς .. Σπουδαία δουλειά 

  40. 2022-09-16, 19:57 Αναφορά
    -12 zoe90

    Αισχρό, δεν βλέπεται. Επίσης, το γεγονός και μόνο ότι έχει μεταγλωττιστεί μού λέει πολλά. Προφανώς το προόριζαν από την αρχή για παιδιά.

    1. 2022-09-24, 22:33 Αναφορά
      -13 EvaMan

      σας φαίνεται σειρά για παιδιά; ίσως γιατί αρχίζει με πλάνα όπου παίζουν παιδιά;;; μήπως θα πρέπει να αναθεωρήσετε ;;; μήπως νομίζετε ότι τα "παραμύθια" του Τόλκιν ήταν για παιδιά; μάλλον κάνετε λάθος 

  41. 2022-09-12, 16:45 Αναφορά
    -14 konnaki

    Μου άρεσε! Ειδικά τα ακροβατικά των ξωτικών, μαγεία! Έχει αγωνία να δεις ποιος κρύβεται από πίσω, τις ιστορίες όλων των φυλών, γενικά το στόρι μου αρέσει! Ένας πραγματικός φαν των ταινιών θα την εκτιμήσει σίγουρα την σειρά!

  42. 2022-09-10, 22:40 Αναφορά
    -15 hlias4

    η αληθεια ειναι οτι το περιμενα επικο και θυελοδες  απογοητευτικα  λιγο γιατι με κουρασε και ειδα   προχωροντας με τ ποντικη   το 3ο επεισοδιο .. δεν εκανα καποια συγγριση δεν νομιζω να γινετε συγγριση  αλλα γενικα  χανει πολυ σε ολα 

  43. 2022-09-10, 01:02 Αναφορά
    -16 Σημαδ3μένος

    Σειρά είναι αυτό ή νέα τριλογία?
    Άμα έχει μουσική υπόκρουση από τους φλώρους και "τυφλούς" Blind Guardian που μας έπρηξαν τα @@ με τον Τόλκιν, να ξέρω να μην το δώ!! :P

    Η τριλογία πάντως ήταν φανταστική, ασχέτως αν δεν είμαι φαν του είδους, η άλλη του "Hobbit" δεν μου άρεσε τόσο πολύ!

    P.S: Το Σιλμαρίλιον έχει καμία σχέση με τους Μαρίλιον και την Κέϋλη? ;)

     

    1. 2022-10-24, 10:18 Αναφορά
      -17 tankard

      Οπου German power metal , especially from the Guardian Gods δεν υπαρχει φλωρια Σημαδεμενε...μη ξηγιεσαι φλωρικα, το χεις το μεταλλικο αφου...

      1. 2022-10-24, 22:01 Αναφορά
        -18 Σημαδ3μένος

        3_10 3_56

        Είμαι φανατικός οπαδός της Γερμανικής σκηνής, ACCEPT/UDO είναι για μένα Νο1 παγκοσμίως με διαφορά, αλλά δεν μπόρεσα να χωνέψω ποτέ τους "Blind Guardian", από το 1992 που τους πρωτοάκουσα μέσω ενός φανατικού psycho οπαδού τους που τον φωνάζαμε "Blind", πολλά χρόνια πριν γίνουν θρύλος στην Ελλάδα!
        Μουσικά, μόνο οι πρώτοι τους δίσκοι που παίζουν speed με κάνουν κλικ, τα φωνητικά του Hansi Kursch τα θεωρώ της πλάκας, πολύ μέτριος τραγουδιστής με μικρό range στις οκτάβες. Χαμηλού επιπέδου φωνή που ταιριάζει σε γερμανικά παραμύθια και φεστιβάλ μπύρας, τίποτε παραπάνω!!
        Συνθέσεις καλές στους πρώτους δίσκους, μετά για να βγάλουν γκαφρά το γύρισαν στον Τόλκιν και τον "Άρχοντα" όπου η μέτρια φωνή του Hansi ταιριάζει περισσότερο σαν αφηγητής παραμυθιών.
        Σε φωνή δεν πιάνει μία μπροστά σε UDO/ACCEPT, Rock'n'Rolf/Running Wild, Chris Boltendahl/Grave Digger, Michael Kiske-Andi Deris-Kai Hansen/Helloween, Klaus Meine/Scorpions, Michael Voss/Mad Max, Schmier/Destruction κλπ...

        Για την ιστορία, ο "Blind" αυτοκτόνησε το 1999, είχε ψυχολογικά προβλήματα, άκουγε μόνο "Blind Guardian" και "Savatage" και έμενε απομονωμένος στο διαμέρισμα του μαζί με τα γατιά του:
        https://www.youtube.com/watch?v=yxkCGD06zB8
        (παίζει να κόλλησε κι αυτός τοξοπλάσμωση!)

         

        1. 2022-10-27, 07:42 Αναφορά
          -19 tankard

          Εγώ πάλι γνώρισα τους -τυφλους- από το Nightfall In Middle Earth και από τότε έχω πάρει (σχεδόν) όλη τη δισκογραφία τους σε special editions, αν και, για να πω το κρίμα μου, δε στέκεται ΚΑΝΕΝΑ album δίπλα στο Nightfall..

          Δε θα επεκταθω Scarface γτ (όπως παλιότερα) θα τα διαγράψουν τα σχόλια οι διαχειριστές..

          ps. Κρίμα πραγματικά για τον blind??

          ps1. Δε θέλω να κάνω συγκρίσεις με άλλα τοτέμ του βαρυμεταλικου ήχου, ο καθένας από το μετερίζι του προσθέτει από ένα λιθαράκι στην μουσική που υπεραγαπαμε και οι κοινοί θνητοί μισούν να ειρωνεύονται και ας μη την καταλαβαίνουν.

          ps2. Keep going with your unique and to the point comments Scarface!! Λιτά, περιεκτικά, ξεκάθαρα όπως πάντα ???

          1. 2022-10-28, 00:31 Αναφορά
            -20 Σημαδ3μένος

            Ειλικρινά σε θεωρώ φίλο μου κι ας μην σε γνώρισα από κοντά!
            Συγχώρα με που είμαι απότομος και σε πολλά θέματα "απολυταρχικός", είναι η ηλικία κυρίως που μπήκα στα 50 και οι καταστάσεις που βίωσα στα νεανικά μου χρόνια σε συνδυασμό με την σημερινή μπουρδελοκοινωνία που δεν βγάζεις άκρη γιατί κοιτάει μόνο την πάρτη της,
            για αυτό και δεν με ενδιαφέρει τίποτα κι εμένα πλέον παρά μόνο το "ΕΓΩ" μου όπως σωστά με κατηγορούν κάποιοι ΨΕΚ!
            Αλλά από το να το παίζω "διπλωμάτης" και να σε πω οτι "καλοί οι Blind" για να κερδίσω την εύνοια σου, προτιμώ να σε πω αμέσως τα δικά μου πιστεύω κι ας σε δυσαρεστήσω, τουλάχιστον θα ξέρεις τα αληθινά μου γούστα και με ποιόν έχεις να κάνεις στην πραγματικότητα.
            Καλά, άσε τους "Blind Guardian", το τί "ξύλο" έχω φάει από πολλούς που τους λέω οτι δεν γουστάρω με τίποτα τους Slayer, τους θεωρώ το χειρότερο Thrash Metal συγκρότημα όλων των εποχών, εκεί να δείς βρισίδι που τρώω εδώ και 30 χρόνια!!! 3_10

            Anyway, Lord of the Rings τριλογία ΚΟΡΥΦΗ ασχέτως θεματολογίας που είμαι πανάσχετος, την σειρά δεν την ξέρω...

             

            1. 2022-11-02, 07:01 Αναφορά
              -21 tankard

              Το να αναλύεις μεστά (και υποκειμενικά φυσικά) την γνώμη σου, δε σε κάνει απολυταρχικό Scarface..

              Τουναντίον εκθέτεις όσους καταφεύγουν σε...μπινελικια και παιδικές επιθέσεις μόλις ξεμείνουν επιχειρημάτων (δηλαδή στη 2η πρόταση γτ τόσο τους κόβει)

              Εγώ από την πλευρά μου ήρθα στην χώρα των Anvil ? και των Rush γτ σιχαθηκα την σήψη και την παρακμή του Ελλαδισταν...

              Όσο για την σειρά, ΧΙΛΙΑΔΕΣ μίλια πίσω από την τριλογία, είναι άσκοπο φρονω να γίνεται σύγκριση. Κοινός και (μοναδικός) παρανομαστης ο Τολκιν.
               

              1. 2022-11-03, 21:44 Αναφορά
                -22 Σημαδ3μένος

                Σε θαυμάζω και μπορώ να σε πω οτι... σε ζηλεύω κιόλας!
                Σου εύχομαι τα καλύτερα, να χαρείς εκεί όσα δεν μπόρεσες να χαρείς εδώ στο Ελλαδιστάν...3_23

                1. 2022-11-05, 01:05 Αναφορά
                  -23 tankard

                  Σε θεωρώ και από την πλευρά μου φίλο, έστω και μέσα από τα όσα ανταλλάσσουμε εδώ μέσα εκπωτε..

                  Ωστόσο κανείς δεν θέλει να αφήσει την χώρα του, το ζω εδώ από όλους όσους γνωρίζω και...όλοι, ΟΛΟΙ είναι μετανάστες. Με τόνους χαρτιών για την είσοδο στη χώρα φυσικά και, όρεξη για δουλειά, προσφορά, σεβασμό προς αυτούς που τους υποδέχονται..

  44. 2022-09-10, 00:41 Αναφορά
    -24 EvaMan

    τελικά θα πρέπει να διαβάσω ξανά Τόλκιν όλα από την αρχή 

     

  45. 2022-09-09, 14:46 Αναφορά
    -25 nightflower_74

    Παραείναι αργόσυρτο και άνευρο...δυστυχώς άλλες σειρές του είδους(το "wheel of time" είναι ένα τυχαίο παράδειγμα) το ξεπερνούν κατά πολύ...αν δεν αλλάξει κάτι στην πλοκή είναι καλό για τα 12χρονα μέχρι ν' ανοίξουν τα σχολεία.

  46. 2022-09-06, 23:21 Αναφορά
    -26 IOANNIS KLIMAX

    Είναι πολύ λυπηρό να βλέπουμε μέρα με την ημέρα να σκοτώνεται η κινηματογραφική μαγεία. Όσα λεφτά και να ρίξουν πλέον σε μια σειρά ή ταινία, φαίνεται ότι αυτό που ζήσαμε παλιότερα δεν θα επιστρέψει ξανά.. αυτό που τους ενδιαφέρει ειδικά εκεί στο αμέρικα και την Ευρώπη είναι η διάσωση των ορθοπολιτικών εμμονών και η αποστράγγιση βαθύτερων και φυσικώς ανθρωπινότερων νοημάτων.. η έβδομη τέχνη μετατρέπεται σταδιακά σε ξεραμένο πηγάδι.. το έκλεισα πριν τη μέση του πρώτου επεισοδίου...

    1. 2022-09-09, 13:45 Αναφορά
      -27 ΜΑΘΙΟΣ

      ποσο δικιο εχεις και ποσες φορες το εχω γραψει και γω.προβλεπω 10 κυκλους.οι ηθοποιοι ειναι σαν να βλεπεις εφηβικη παρασταση.εν τω μεταξυ δεν μοιαζουν καν στους ηθοποιους της τριλογιας αν και νεοτεροι (τα ξωτικα)που ηταν αριστουργημα.ολα στο βωμο του ξεπλυματος χρηματων.το βλεπεις για το γενικο σεναριο αλλα μην περιμενετε κατι εντυπωσιακο οπως την τριλογια ουτε σε ηθοποιους ουτε σε ερμηνειες.

      1. 2022-09-09, 21:27 Αναφορά
        -28 ALexAndR0s

        Μας έφαγαν οι ορθοπολιτικές μπαρούφες. Γυναίκες χόμπιτς, μαύροι νάνοι, πρωταγωνιστές που δεν έχουν καμία σχέση εμφανισιακά με αυτούς της τριλογίας.

        Δεν είναι εύκολο θα μου πείς, μια ταινια γυρίζεται και τελειώνει ενω αυτά κρατάνε χρόνια. 

        Τέλος πάντων θα δούμε αν αξίζει απλά ως σειρά, γιατί η σύγκριση με τις ταινίες είναι αμείλικτη.

        1. 2022-09-09, 23:53 Αναφορά
          -29 Finrod

          Ρε ΠΑΝΑΣΧΕΤΟΙ ανθρωποι! Η σειρα ΔΕΝ βασιζεται στην τριλογια αλλα στα βιβλια του Τολκιν (οπως και η τριλογια)!. Και εαν δεν εχετε διαβασει το Σιλμαριλιον, τις Ατελειωτες Ιστοριες, Τα Παιδια του Χουριν ή την Πτωση της Γκοντολιν (ή εστω τον Αρχοντα των Δαχτυλιδιων σε βιβλιο) καλα θα κανετε να μη μιλατε καν, ποσο μαλλον να κανετε και κριτικη! Δηλαδη αγγιζει τα ορια του θρασσους το ολο θεμα. Βγηκε ο καθε ασχετος και πεταει οτι μπαρουφα κατεβαζει η γκλαβα του!

          ...εμεις ομως, οι αυθεντικοι λατρεις του Τολκιν και της μυθολογιας του, ανατριχιαζουμε απο συγκινηση απλως και μονο βλεποντας (μετα απο δεκαετιες προσμονης) τα πλοια των Νουμενοριαν ή το εγκατελειμενο καστρο της Angband και δεκαρα τσακιστη δε δινουμε αν καποιο ξωτικο είναι μαυρο ή αν εχει κοντα μαλλια ή οτι αλλο... συνιστω να πατε αλλου να βγαλετε τη χολη σας, ελαχιστοι δινουν μια δεκαρα για τη "γνωμη" σας εξαλλου.

          ο αλλος λεει "Παραείναι αργόσυρτο και άνευρο" "είναι καλό για τα 12χρονα"...
          λοιπον εγω μαγκα πρωτον ειμαι 57 ετων και δευτερον, το βλεπω και εχω ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ αισθημα μεσα μου, οπως πριν 38 χρονια που διαβασα το Σιλμαριλιον (στα αγγλικα κιολας) και οπως πριν 21 χρονια που πρωτοειδα τη Συντροφια του Δαχτυλιδιου στη μεγαλη οθονη και μαγεύτικα... οποτε να με συγχωρεις, αλλα λες αρλουμπες (αν και συμφωνουμε οτι το Wheel of Time ειναι εξαιρετικη σειρα!)

          τα αλλα 2 σχολια, απαξιω καν να τα σχολιασω, απλα θα αναφερω οτι ΦΥΣΙΚΑ και υπαρχουν γυναικες Χομπιτ! και μαυροι νανοι, και οχι μονο νανοι αλλα ΚΑΙ ξωτικα! Για παραδειγμα, ξεκαθαρα αναφεφει ο ιδιος ο Τολκιν στο Σιλμαριλιον οτι ο Καρανθιρ (ενας απο τους 7 γιους του Φεανορ) ηταν μελαμψος! Και ποιος στον κορακα εισαι συ που θα το αμφισβητησεις, ουτε ξερω ουτε και δινω δεκαρα!

          1. 2022-09-10, 00:18 Αναφορά
            -30 EvaMan

            διάβασα το σιλμαρίλιον αλλά τα άλλα που αναφέρεις δεν τα ε΄χω βρεί μπορείς να μου πεις που μπορώ να τα βρώ; για το ορθολογικά σωστό η αλήθεια είναι ότι όλοι μας έχουμε μπει στο τριπ του ορθολογικά "ωραίου" ... 

            1. 2022-09-10, 00:26 Αναφορά
              -31 Metafralain

              Όλα αυτά έχουν κυκλοφορήσει/υπάρχουν μεταφρασμένα στην Ελλάδα. Γκούγκλαρέ τα με τον τίτλο και θα βρεις σημεία πώλησης στα πρώτα αποτελέσματα.

            2. 2022-09-11, 16:56 Αναφορά
              -32 Finrod

              Στις εκδόσεις ΑΙΟΛΟΣ κυκλοφορούν τα «Σιλμαρίλλιον», «Ατέλειωτες Ιστορίες», «Τα παιδιά του Χούριν», καθως και άλλα, που δεν εχουν σχεση με τη Μεση Γη ομως, οπως «Ο αγρότης Τζάιλς από το Χωριό», «Ο σιδεράς του Μεγάλου Δασοχωριού», «Ροβεράντομ», «Επιστολές», «Ο θρύλος του Γκούντρουν και της Ζίγκουρντ», «Ποιήματα», «Το φύλλο και το δέντρο».

              https://aiolosbooks.gr/book-author/tolkin/

              Η "Πτώση της Γκοντόλιν", το "Μπερεν και Λουθιεν", τα κλασσικα "Χομπιτ" και "Άρχοντας των Δακτυλιδιων" καθως και διαφορα άλλα, είναι απο τις εκδόσεις ΚΕΔΡΟΣ

               

              https://www.kedros.gr/author/373/tolkin-tz-r-r-.html

               

              Μερικά ακόμα υπάρχουν μονο στα Αγγλικα και ισως τα βρεις σε PDF αν τα ψαξεις καλα!

              * Αρκετα απο τα παραπανω, υπαρχουν είτε στο Σιλμαρίλλιον, είτε στις Ατέλειωτες Ιστορίες (που ειναι ΚΑΙ τα δυο, βασικα βιβλια για την κατανοηση της Μυθολογιας της Μεσης Γης), αλλά μόνο σαν περιλήψεις. Στα βιβλια εκτυλίσσεται η πλήρης ιστορια (πχ Πτώση της Γκοντόλιν ειναι 600 σελιδες, εναντι 58 σελιδων που υπαρχουν στις Ατέλειωτες Ιστορίες)

               

              * Ενα απο τα πιο σημαντικα αγγλικά βιβλία που δυστυχως μαλλον δεν θα μεταφραστει ποτε, ειναι το The Annals Of The Kings And Rulers, οπου μεταξυ αλλων παραθετονται και πληρεις και σαφεις χρονολογιες.

               

              * Η πτώση της Γκοντόλιν ήταν, σύμφωνα με τον Τζ. Ρ. Ρ. Τόλκιν, «η πρώτη πραγματική ιστορία αυτού του φανταστικού κόσμου», που μαζί με το Μπέρεν και Λούθιεν και Τα παιδιά του Χούριν τις θεωρούσε τις τρεις Μεγάλες Ιστορίες των Αρχαίων Ημερών.

               

              ...καλο ψαξιμο! 3_16

               

              1. 2022-09-19, 15:04 Αναφορά
                -33 EvaMan

                ευχαριστώ πολύ 

          2. 2022-09-10, 20:02 Αναφορά
            -34 amiGGo

            Αδερφέ μου μην τρελαίνεσαι σε παρακαλώ. Αληθεία κανείς δεν "δίνει δεκάρα" για το τι πιστεύεις,δεν διάβασα ούτε τα μισά που έγραψες, την άποψη του είπε ο άνθρωπος και εσύ ουρλιάζεις σαν παιδάκι δημοτικού (πιθανώς είσαι κοντα;).

            1. 2022-09-11, 16:32 Αναφορά
              -35 Finrod

              Να κατσεις να σκεφτεις πολυ σοβαρα οτι ο κοσμος εχει παει κατα διαολου και εχει πιασει τον πατο της χιλιετιας, ακριβως επειδη ο καθε ασχετος πεταγεται σαν τη στραβη τσουτσου, ΧΩΡΙΣ να εχει γνωση του αντικειμενου, και λεει "την αποψη του" (οτι του κατεβει δηλαδη).

              Κατα τον Σωκρατη, μεσα απο τα γραπτα του Πλατωνα, αυτο ονομαζεται Δημαγωγια, οχι Δημοκρατια. Στην αληθινη Δημοκρατια σχολιαζει μονο ο εχων καποια γνωση, ο φυσικος τη Φυσικη, ο μουσικος τη Μουσικη, η νοικοκυρα το παστιτσιο! Οι υπολοιποι ΑΚΟΥΝΕ για να μαθαινουν, δεν μιλανε! ...και ετσι εξελισσεται φυσιολογικα ο κοσμος, και οταν καποιος (οποιοσδηποτε) ειναι πλεον σωστα ενημερωμενος τοτε ναι, βεβαιως και εκθετει αποψη και πλεον η αποψη του εχει και βαρος και ουσια, και δεν ειναι απλως μπουρδες και αερολογιες.

               

              Βασικα σχεδον καθε φιλοσοφικη σχολη παγκοσμιως, το ιδιο περιπου εχει διδαξει. Αλλα εχετε μαλλον συνηθισει τοσο πολυ τη συγχρονη μποχα, οπως πλασσαρεται απο τους επιτηδιους πολιτικαντηδες, που οτιδηποτε αλλο σας φαινεται "παλαβο". Οποιος ομως κατσει να ψαξει θα βρει... και οταν βρει, και μορφωθει (με τη σωστη εννοια της λεξης), θα ανοιξει και το μυαλο του και θα δει την "πραγματικη" πραγματικοτητα, οχι το Matrix που ζουν οι πολλοι.

              1. 2022-09-15, 15:44 Αναφορά
                -36 Metafralain

                Δυστυχώς, αυτό που περιγράφεις είναι το χειρότερο drawback του ίντερνετ κατ' εμέ, το οποίο οφείλεται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δηλαδή το ότι ένα άτομο μπορεί να λέει ό,τι κατεβάσει η κούτρα του και μετά να το ονομάζει άποψή του/της, το οποίο εξαπλώνεται μέσω media ως ιός, γίνεται cult και υιοθετείται ως αλήθεια… άκρως επικίνδυνο για τις περισσότερες χώρες όπου ο μέσος κάτοικος είναι ένα σφουγγάρι με διακοσμητικό εγκέφαλο, και ειδικά για το υποανάπτυκτο Ελλαδιστάν (αναπτυσσόμενο μόνο στα χαρτιά και σε κεφάλια ανθρώπων). Υγ. Παράδειγμα: η αύξηση των flat-earthers.

          3. 2022-09-11, 00:24 Αναφορά
            -37 karajohann

            Σωστός! Έτσι είναι όπως τα λες. Κανένας από αυτούς που σχολιάζουν δεν έχουν διαβάσει τα βιβλία του Τολκιν. Οι Ατέλειωτες Ιστορίες έχουν εκδοθεί από τον γιο του Τολκιν και συπληρώνει κατά πολύ τα κενά από τα Βιβλία Σιλμαρίλιον, Άρχοντας και Χόμπιτ.

          4. 2022-09-11, 09:05 Αναφορά
            -38 Aigeas

            Φίλε, είσαι σίγουρα 57;

            1. 2022-09-11, 16:20 Αναφορά
              -39 Finrod

              βεβαιως! ...αλλα μαλλον εχεις συνηθισει αυτες τις ηλικιες άνευρους φαλακρους με κοιλιτσες, δουλιτσες και παιδακια, να τρωνε παιδακια... εγω παλι ειμαι θρεμμα παλιων χιππηδων, καλλιτεχνης, μουσικός, psychedelic trance DJ και... ως εκ τουτου παντα νεος και ωραιος! ...και στο μυαλο και στο σωμα 3_10 αμα εβλεπες φωτο, ουτε 40 δε θα με εκανες (ας ειναι καλα τα ψυχεδελικα που τρωγαμε παλια στη Γκοα! 3_6)

          5. 2022-09-16, 21:52 Αναφορά
            -40 ALexAndR0s

            "Δε δίνεις δεκάρα" και μας έγραψες ολόκληρο σεντόνι.

            Δηλαδή αν έδινες φοβάμαι να ρωτήσω τί θα έγραφες 3_11

          6. 2022-11-04, 20:14 Αναφορά
            -41 raowdel

            εσυ που μας το παζεις και γνώστης, εχεις διαβασει πουθενα στα βιβλια ο σαουρον να πειθει τον κελεμπριμπορ με 2 κουβεντες???να μαθαινουν την ταυτοτητα του σαουρον πριν φτιαχτει το ενα δαχτυλιδι στην μορντορ???να εμφανιζεται ο γκανταλ στην 2η εποχη???να ειναι εξαφανισμενος ο ανδρας της γκαλαντριαρ???να αναφερεται περισσοτερη ωρα στους χαρτφοοτς και οχι στα ξωτικα???

            μαλλον το διαβασες στα αγγλικα χωρις να ειχες παρει το lower απο τον στρατηγακη ακομα...

            1. 2022-11-07, 09:34 Αναφορά
              -42 Finrod

              ...πλακα εχεις @raowdel... Αν εννοεις εμενα, εχω ξεκαθαρισει ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ οτι ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΩ καμια πιστη αντιγραφη των βιβλιων, αλλα οτι την κρινω αυτονομα, σαν σειρα φαντασιας. Και εχεις απολυτο δικαιο, αν το δεις αυστηρα απο την πλευρα των βιβλιων, η σειρα ειναι εντελως "στο γαμο του καραγκιοζη" χρονολογικα και σημειολογικα.
              Βασικα τα δικαιολογω ολα, γιατι απλουστατα πρεπει να καλυψει σχεδον 3000 χρονια ιστοριας της Δευτερης εποχης, σε μερικα επισοδεια, οποτε εχει κανει χοντρες παρεμβασεις. Αλλα και πως αλλιως να το εκανε δηλαδη? ΠΩΣ ΔΙΑΟΛΟ θα χωρεσεις 3000 χρονια σε μια σειρα, αν δεν την πετσοκοψεις και αναπροσαρμοσεις εντελως?

              Το μονο πραγματικα ασυγχωρητο για μενα, ειναι η εμφανιση του Γκανταλφ στη δευτερη εποχη, ενω στην πραγματικη ιστορια, ηρθε μαζι με τους αλλους Ισταρι, γυρω στο 1000 της Τριτης εποχης. Και δεν επεσε απ τον ουρανο βεβαιως αλλα ηρθε απο τη Δυση ως απεσταλμενος των Βαλαρ (πιθανοτατα με καποιο πλοιο των Τελλερι), τελευταιος απο ολους τους Ισταρι (μαγους)... αυτο ομως για πολλα χρονια το γνωριζε μονο ο Κιρνταν.

              ...αλλα οπως ειπα εξ αρχης, επελεξα να δω τη σειρα ως μια σειρα φαντασιας, επηρρεασμενης απο το εργο του Τολκιν (και οχι αντιγραφη αυτου) και ετσι περασα πολυ καλα, οπως θα επρεπε να κανετε ολοι πιστευω.... απλα πραματα.... ξωτικα + σπαθια = ΚΑΛΟ! χεχε...

              1. 2022-11-08, 17:01 Αναφορά
                -43 raowdel

                απλα επεσημανα καποια πραγματα, γιατι στις τοποθετησεις σου ησουν πολυ αυστηρος λεγοντας τους αλλους πανασχετους και να κατσουν να διαβασουν τολκιν...και εμεις που εχουμε διαβασει τολκιν, τριβαμε τα ματια μας...γιατι απο οτι φανηκε οι μονοι που δεν εχουν διαβασει τολκιν ειναι οι σεναριογραφοι της σειρας...

                στην πορεια το καταλαβες και εσυ, γι αυτο και ανασκευασες και μας προτρεπεις πλεον να το δουμε απλα σαν μια σειρα φαντασιας με ξωτικα και νανους...σαν τον μαγο μερλιν να πουμε..

                γιατι σειρα βασισμενη στο ποιητικο και λόγιο λογο του τολκιν που να εχει μεσα της την φραση " i am good", δεν γινεται!!!!! θα σηκωθει ο τολκιν απο τον ταφο του!!!!!

  47. 2022-09-05, 00:08 Αναφορά
    -44 steriosd

    Πολυ ωραιο στα 2 πρωτα επεισοδια ελπιζω και η συνεχεια 

  48. 2022-09-04, 18:56 Αναφορά
    -45 VALIA AISOPOU

    Επιτέλους!!!! Κάτι και για όσους περιμέναμε ..Lord of the Rings. Φαινεται προσεγμένο και ελπίζω να παραμείνει έτσι. 

  49. 2022-09-03, 16:55 Αναφορά
    -46 ALexAndR0s

    Η μόνη παραφωνία είναι το αποτυχημένο casting στον ρόλο της Γκαλαντριελ. Κρίμα, γιατί έχει βασικότατο ρόλο. 

    1. 2022-09-05, 00:13 Αναφορά
      -47 steriosd

      H Γκαλαντριερ  παλι καλη ηταν,τα υπολοιπα elves ηταν αποτυχια στο casting

  50. 2022-09-03, 15:26 Αναφορά
    -48 Yianni_65

    Πίστευα ότι ο Αρχοντας των Δαχτυλιδιών είχε πια ξεπεραστει, ώσπου είδα το αυτό το πρώτο επεισόδιο. Εξαιρετική αρχή αφήνει υποσχέσεις για μια καλή πορεία στη νέα σειρά!

     

    Η σειρά συνδέεται άμεσα με αυτή του Αρχοντα των δαχτυλιδιών (που κυκλοφόρησε πριν 20 χρόνια) και μέχρι τώρα - 3ο επεισόδιο- αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις. Είναι λάθος να την συγκρίνετε με άλλες σειρές φαντασίας (όπως το "wheel of time")..

     

1 2
Αγαπητοί επισκέπτες προσθέστε σχόλια σχετικά με την ταινία The Lord of the Rings: The Rings of Power / Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών: Τα Δαχτυλίδια της Δύναμης (2022)
Παρακαλώ μην υποβάλετε σχόλια στυλ "Ευχαριστώ σούπερ σειρά."
Προσπαθήστε να περιγράψετε αίσθηση της θέασης και να μεταφέρετε την ουσία του σχολίου σας.

σχόλια στυλ "Ευχαριστώ σούπερ σειρά | Ευχαριστώ | πολύ καλή | thanks .."
επίσης που θα περιέχουν μόνο smile και δεν θα περιέχουν νόημα θα διαγραφούν

Αποφύγετε όσο γίνεται τα κεφαλαια γράμματα
Τα σχόλια πρέπει να είναι γραμμένα στα Ελληνικά (όχι Greeklish)
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή.
Information
Users of Guest are not allowed to comment this publication.
Αναζήτηση
Εγγραφή
Προβολή τώρα
Πρόσφατες προβολές (10)
Πρόσφατες Αναρτήσεις
Εμφάνιση όλων
Πρόσφατα σχόλια
Εμφάνιση όλων
Καλώς ήρθατε!! Αγαπητοί φίλοι/ες σας καλωσορίζουμε στην ιστοσελίδα https://tenies-online.best/. Οι ταινίες μας ανανεώνονται καθημερινά. Ελπίζουμε ότι θα βρείτε εδώ αυτό που ψάχνατε, δηλαδή, να παρακολουθήσετε ταινίες, σειρές, κινούμενα σχέδια, τηλεοπτικές εκπομπές και βίντεο άλλου περιεχομένου online δωρεάν χωρίς την υποχρέωση εγγραφής, με άμεση προβολή ταινιών, και στη συνέχεια σε ένα άνετο σπίτι, ανάμεσα σε φίλους ή συγγενείς απολαύστε μια αξέχαστη Προβολή. Καλή διασκέδαση!
Ταινίες online με ελληνικους υποτιτλους
© 2012 - 2024 Designed by Kinoman


Ταινίες online Mobile